Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال سیاسی و رسانه ای گفت: اینکه روحانی با متانت و به دور از هیاهو به پرسش‌های مطروحه پاسخ داد نشان از عقلانیت سیاسی او دارد.

سید ارمیا مهدوی فعال سیاسی و رسانه‌ای در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در رشت با بیان اینکه حضور رئیس جمهور در مجلس و پاسخگویی عاقلانه وی را می‌توان از زوایای مختلف تحلیل کرد، اظهار داشت: اینکه  روحانی با متانت و به دور از هیاهو به پرسش های مطروحه پاسخ داد نشان از عقلانیت سیاسی او دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به یاد داریم که در گذشته رئیس دولت نهم و دهم، برای فرار از پاسخگویی و شانه خالی کردن از مسئولیت اخلاق را ذبح و منافع عمومی را جایگزین منافع شخصی کرد؛ چیزی که در سخنان دیروز رئیس جمهور دیده نشد.

وی با بیان اینکه به نظر بنده مجلس دیروز پیروز میدان پرسش و پاسخ نبود، افزود: اینکه نمایندگان فکر کنند که با رای منفی می‌توانند نوک پیکان مشکلات کشور را به سمت دولت نشانه بگیرند، اشتباهی فاحش است و این نگاه از عدم شناخت نسبت به آگاهی مردم دارد.

مهدوی ادامه داد: رای دیروز برخی از نمایندگان تنها برای مظلوم نمایی در پشت تریبون‌های انتخابات آینده مجلس بود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه برخی‌ها در تحلیل نابخردانه نتیجه و روند سخنان دیروز رئیس‌جمهور در مجلس را روندی احمدی نژاد نامیدند و آینده سیاسی روحانی و احمدی نژاد را در یک راستا تعریف کردند،  خاطرنشان کرد: این امر نشان از عدم آشنایی آنها با علم و الفبای سیاست است.

وی اینکه گفته می‌شود روحانی می‌توانست شفاف‌تر سخن بگوید  را حرفی درست عنوان کرد و افزود: اما باید پرسید که گفتن برخی از مسائل در این شرایط که چشم همه رسانه های بین المللی به تریبون مجلس بود چه دستاوردی را برای منافع ملی و نظام داشت؟

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت احمدی نژاد اخلاق انتخابات پرسش و پاسخ دولت نهم رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد