Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@11:01:33 GMT

دستگیری قاتل رفتگر مشهدی

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۳۹۷۲

خرداد:معاون دادستان مشهد از دستگیری راننده‌ متواری که در یک تصادف یک رفتگر مشهدی را کشته بود خبر داد.
به گزارش خرداد ،حسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: شخصی صاحب نام که در دوم شهریور ماه در بلوار وکیل‌آباد با خودرو خود با رفتگری تصادف منجر فوت کرده و از محل تصادف فرار کرده بود با تلاش شعبه ۲۱۷ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: روز گذشته بعد از تفهیم اتهام قتل شبه عمد به زندان معرفی شد. برچسب ها: حسن حیدری ، معاون دادستان مشهد ، مشهد ، قتل

منبع: خرداد

کلیدواژه: حسن حیدری معاون دادستان مشهد مشهد قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن همسر کُش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از خبرگزاری پلیس، سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.
وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد 
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت