Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@14:15:32 GMT

اولین تمرین لوریس کاریوس در بشیکتاش + فیلم

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۴۰۰۳

اولین تمرین لوریس کاریوس در بشیکتاش + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ لوریس کاریوس سنگربان 25 ساله آلمانی که روز های تلخی را در باشگاه لیورپول تجربه کرده بود، بالاخره به دلیل فشار های وارده از این تیم جدا شده و دقایقی پیش رسما به باشگاه بشیکتاش ترکیه پیوست.دلیل اصلی این اتفاق را بی شک باید فینال لیگ قهرمانان اخیر دانست که او به تنهایی با اشتباهات ویران کننده خود زحمت های فراوان تیمش را به هدر داد و رئال مادرید موفق شد به این ترتیب سومین قهرمانی متوالی خود را جشن بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

بیشتر بخوانید: بشیکتاش به دنبال جذب دروازه بان جنجالی لیورپول

 

 

انتهای پیام/

لوریس کاریوس به باشگاه بشیکتاش پیوست + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی میرباقری شاهرودی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه پیشرفت باید در چهار چوب‌های فرهنگی و دینی اتفاق بیفتد، ابراز داشت: برای تحقق این مهم نیازمند به تدوین پیوست‌های فرهنگی هستیم.

وی ضمن بیان اینکه دچار تضاد بین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی هستیم، افزود: برای گذار از این مرحله باید مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت برنامه ریزی و در دستور کار قرار گیرد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه ریل پیشرفت استان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد، ابراز داشت: می‌توانیم در این زمینه به الگو سرآمد برای کل کشور تبدیل شویم.

میرباقری شاهرودی ضمن بیان اینکه برای تحقق این مهم تشکیل اتاق فکر با حضور هیأت‌های اندیشه ورز ضروری است، تصریح کرد: مباحث فرهنگی و دینی باید مشخص و پیشرفت و توسعه بر بستر آنها صورت گیرد.

وی ضمن بیان اینکه الگو سرمایه داری یکی از مباحثی که باعث تضعیف بیش از پیش قشر ضعیف و متوسط مردم خواهد شد، افزود: این الگوها باید به تدوین پیوست‌های فرهنگی منتهی شود.

کد خبر 6087766

دیگر خبرها

  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر