Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن تلاش می‌کند اکنون که کشور درگیر مشکلات اقتصادی است، با ترفند‌های خود هویت ملی و اسلامی ما را در سایه این مشکلات، تخریب کند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی امروز در سفر خود به استان یزد با حضور در همایش تبیین و گفتمان سازی دستاورد‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح ویژگی‌های حکومت شاهنشاهی پرداخت و اظهار داشت: محمدرضا پهلوی یکی از ثروتمندترین افراد بود و این در حالی بود که ۷۰ درصد مردم ایران در روستا‌ها و با کمترین امکانات زندگی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه مردم روستا‌ها آن زمان در بدترین شرایط بهداشتی و علمی به سر می‌بردند، افزود: سلسله شاهنشاهی مظهر فساد، خونریزی، استبداد و ستمگری بود و امام خمینی (ره) با نهضتی که به راه انداخت، ایران را از قعر چاه خارج کرد و به قله افتخار رساند.

نقدی با اشاره به صادرات نفت در آن دوران بیان کرد: در آن زمان ۶ میلیون بشکه نفت از ایران خارج می‌شد و در حالی که جمعیت ایران یک سوم جمعیت فعلی بود، سرانه اختصاص یافته به هر نفر بسیار ناچیز بود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۰ سال ایستادگی و مقاومت، دستاورد‌های بزرگی داشت، اما امروز دشمنان در صدد تخریب این دستاورد‌ها و تحت تاثیر قرار دادن مردم در این زمینه هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن امروز جنگ هویتی و تخریب هویت همچنین تخریب مذهب و فرهنگ ملت ایران را آغاز کرده و تلاش می‌کند همه چیز را تحت تاثیر مشکلات اقتصادی قرار دهد.

نقدی عنوان کرد: ملت ایران ۴۰ سال در مقابل این توطئه‌ها حتی در مقابل جنگ نابرابر نظامی ایستاد و با آن‌ها مقابله کرد و این مقاومت بیانگر وجود شهامت مثال زدنی و حمایت حق تعالی از ملت بصیر ایران است.

وی با اشاره به اینکه نمی‌توان منکر پیشرفت‌های کشور در زمینه مختلف علمی، درمانی، پزشکی، نظامی و ... شد، افزود: استکبار جهانی در صدد است این پیشرفت‌ها را ناچیز و بدیهی جلوه دهد و هر کجا پیشرفت بیشتر باشد، دقیقا همان‌جا اتهام زنی دشمنان بیشتر است.

نقدی خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران در تحریم است، اما با وجود همه این تحریم‌ها و در شرایطی که گفته می‌شود در بدترین شرایط اقتصادی هستیم، به اذعان بانک جهانی، از لحاظ برابری قدرت خرید، در رتبه هجدهمین کشور دنیا قرار داریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به فعالیت ۲۷۵ رسانه فارسی زبان علیه ایران یادآور شد: ۴۰ سال است این انقلاب در مقابل همه این هجمه‌ها ایستاده و به همه توطئه‌ها پاسخ داده و به طور قطع این مسئله یک معجزه بزرگ الهی است.

نقدی، انقلابی‌گری را تنها راه برون رفت از مشکلات دانست و گفت: انقلابی‌گری روشی است که درستی آن طی ۴۰ سال گذشته اثبات شده و انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی از پیشرفت در همه زمینه‌ها در طول تنها ۴۰ سال از عمر خویش ارائه کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار نقدی سپاه پاسداران مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جشنواره امتنان که با محوریت تجلیل و تقدیر از جامعه کارگری و شهدای کارگر برگزار شده بود، اظهار کرد: کارگران اگرچه در مقاطع متفاوت با تلاش و همت در راستای اهداف کشور فعالیت کردند، اما حضور جامعه کارگری در دوران پرافتخار دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست.

وی افزود: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به عملیات وعده صادق بیان کرد: برای نخستین مرتبه کشور ما میدان دیپلماسی و عمل را در یک جا قرار داد و آرزوی دیرینه ۷۶ ساله دنیای اسلام و آرزوی مظلومان را محقق کردیم.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: رزمندگان میدان را خالی نکردند و با دستان پرقدرت خود به دشمن نشان دادند که ما پیروز می‌شویم، چرا که با همه ظرفیت‌های موجود پای کار هستیم و این فقط یک عملیات محدود است.

وی خاطرنشان کرد: روزی تمامی دنیا می‌گفتند به ایران سلاح نفروشید، امروز همه دنیا را بسیج کرده‌اند که از ایران سلاح نخرید، این نشان می‌دهد که همگی با تمام قوا و همت خود برای ایستادگی نظام جمهوری اسلامی تلاش کردیم و از این همت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 748868

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • منصوری: در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم روندی رو به رشدی داریم
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند