Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-19@10:22:09 GMT

دومین جلسه دادگاه متهمان ارزی و اقتصادی

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۴۲۱۴

‍‍‍‍‍‍

دومین جلسه دادگاه سه تن از متهمان ارزی و اقتصادی که کالای خریداری شده با ارز دولتی را با قیمت های غیرقانونی عرضه کرده اند برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در جلسه امروز کیفرخواست دو متهم دیگر نیز قرائت شد. ادامه رسیدگی به این پرونده به شنبه آینده موکول شد. دانلود  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ارز دادگاه گوشی تلفن مفسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر موافق هستید صلوات بفرستید وگرنه ختم جلسه!

وزیر کار در جلسه شورای عالی کار گفته است که « پیشنهاد ما این است که آنچه در بودجه برای کارمندان در نظر گرفته شده است، (20 افزایش حقوق درصدی)به اضافه ۲ درصد برای کارگران حداقل بگیر لحاظ کنیم. اگر موافق هستید صلوات بفرستید. در غیر این صورت ختم جلسه را اعلام می کنم.»

به نظر می رسد با رویه ای که کمیته مزد در پیش گرفته و تا قبل اینکه جامعه کارگری به جرم مطالبه حق قانونی مقصر اخلال در نظام اقتصادی کشور شناخته نشده هر چه زودتر ختم جلسه را اعلام کنند. چرا که  به هر حال به قول آقای وزیر « اگر درصد کمتری مشخص شود نه ارث پدر ما کم می‌شود، نه از حقوق‌مان کسر می‌شود و نه پاداش می‌گیریم! ما باید مصالح کشور را در نظر بگیریم».

به هر حال پای مصلحت کشور در میان است و  خدا رو شکر در خانواده کارگری پدر عادت کرده با کفش های کهنه و لباس های مندرس سال گذشته به استقبال سال نو برود و مادر هم ابایی ندارد با همان چادر رنگ و رو رفته سال قبل نوروز را گرامی دارد. همین که توانسته اند با اخرین ته مانده های حقوق 6 میلیونی لباسهای ارزان قیمتی برای فرزندانشان تهیه کنند باید خوشحال باشند که گام به گام با وزیر کار توانسته اند با قناعت پیشگی در راستای مصلحت کشور قدم بردارند.

شاید آن سرپرست خانواری که با 3 فرزند یک سال است نتوانسته گوشت قرمز برای خانواده اش فراهم کند و رب را قاشقی و روغن را گرمی از فروشگاه های محلشان خریداری می کند نداند که چه خدمتی به گروه کارفرمایی و بهبود وضعیت اقتصادی کشور کرده است.

بی شک آن خانواده ای که کل حقوقش را تقدیم صاحبخانه می کند، آن فرزندانی که به خاطر فقر غذایی دچار سوء تغذیه هستند، آن مادر سرپرست خانواری که دو شیفت کار می کند و هنوز قادر نیست هزینه های زندگی و بیماری دخترش را بپردازد، نیز اصلا نباید دغدغه شورای عالی کار باشند.

آن پدری که پول شهریه دانشگاه پسرش را ندارد و هزینه های عروسی دخترش رنگ رخسارش را زرد کرده نیز نباید با زیاده خواهی در دریافت حقوق سبب اخلال در نظام اقتصادی کشور شود.

پیشنهاد ما به کارگران این است که گروه کارفرمایی و دولت را بیشتر از این نگران نکنید و صلوارت بفرستید وگرنه ختم جلسه را اعلام می کنند و این به صلاح کشور نیست.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • احتمال جنجالی: دنی آلوز از زندان آزاد می‌شود
  • احتمال جنجالی: دنی آلوز از زندان آزاد می‌شود!
  • موفقیت بانک مرکزی در یکسال گذشته
  • ببینید | لحظه غش کردن تقلبی آقای مسئول وسط جلسه بررسی یک پرونده اقتصادی برای فرار از پاسخگویی!
  • برگزاری دومین جلسه هماهنگی تشدید نظارت‌های ماه مبارک رمضان و ایام نوروز در کاشمر
  • بانک مرکزی وارث ناترازی‌های نیم قرن گذشته
  • اگر موافق هستید صلوات بفرستید وگرنه ختم جلسه!
  • صدور حکم قصاص برای عاملان قتل در میهمانی مختلط
  • حکم قصاص برای عاملان قتل در میهمانی مختلط
  • معرفی متهمان دادگاه منافقین/ حسین دادخواه؛ متهم ردیف هفتاد و یکم