Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی اصغر یوسف نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار برنا ، با اشاره به مدالهای کسب شده توسط کاروان ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: در کل بنده نتایج کاروان ایران را رضایت بخش ارزیابی می کنم و معتقدم کارنامه  ورزش ایران در این رقابت‌ها قابل دفاع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس فراکسیون ورزش در ادامه به گنجاندن رشته  پنچاک سیلات  در این رقابت‌ها از سوی کشور میزبان اشاره کرد و افزود: روح پهلوانی و بازی جوانمردانه در این مورد رعایت نشده است و اینکه یک بازی محلی که به هیچ وجه در حد و اندازه‌های رقابت‌های المپیکی نیست، بخواهد برای یک دوره در بازی‌های آسیایی به صورت موقت و برای یک دوره گنجانده شود  که در پی آن میزبان بیش از ۱۰ طلا بوسیله آن کسب کند کار جالبی نبود و باعث شد رتبه حقیقی ما یک پله پایین تر بیایید.

رئیس کمیته وزنه برداری مجلس در پاسخ به این سوال که آیا برای بازگشت بهداد سلیمی پا پیش خواهد گذاشت یا خیر ،اظهار داشت: ابتدا اجازه بدهید کسب مدال طلای او را که مدال ارزشمندی است به وی تبریک بگویم ، بنده هنوز با بهداد سلیمی صحبت نکردم و در این رابطه باید با آقای علی مرادی رئیس فدراسیون و مربیان او نیز صحبت کنم و اگر به لحاظ فنی بازگشت او به میادین به صلاح بود ، بنده برای بازگشت او پا پی خواهم گذاشت ،به هر حال بهداد سلیمی یکی از ورزشکاران محبوب، محجوب و با اخلاق ورزش ایران است و جزو سرمایه های کشور به شمار می رود و ما باید ما بدانیم چگونه از سرمایه های ملی کشورمان صیانت کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اخلاق ایران رئیسه مجلس شورای اسلامی برنا مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است

رئیس جمهور در آیین گشایش نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴، گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده این است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده پولادین مردم به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز شنبه در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو 2024) طی سخنانی بیان کرد: این نمایشگاه نشان‌ دهنده این است که ایران تحریم‌ ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده پولادین مردم به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید.

رئیسی ادامه داد: هم‌چنین طرح‌های شیطانی منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران هرگز به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید.

دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران وی افزود: این نمایشگاه نشان می‌دهد کشور ما با ذخایر مادی، معنوی و نیروی انسانی کارآمد و با اراده و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری داشته باشد.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: آنچه به‌دست جوانان عزیز ما رقم خورده در این نمایشگاه آورده شده و ترجمان این رویداد بزرگ اقتصادی این است که ما توانسته‌ایم و می‌توانیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک