Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این دوره از رقابت ها با حضور 70دانشجو از 17 استان کشور در سالن ورزشی دانشگاه آزاد سمنان در حال برگزاری است. مهران احدی مسئول مسابقات گفت: دانشجویان در چهار گروه چهار تیمی با هم رقابت می کنند. برترین این رقابت ها جمعه شب معرفی می شوند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان دانشگاه آزاد دانشجو تنیس روی میز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسمی با حضور محمدرضا ولیلو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی، سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار و از بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر این واحد دانشگاهی که به تازگی موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران شدند، تجلیل شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: تربیت‌بدنی و ورزش مقوله‌ای با جایگاه ویژه در هر اجتماع، نفش انکارناپذیر در شکوفایی استعداد‌های مختلف دارد به همین دلیل ورزش در سه زمینه همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای همواره مورد تأکید دانشگاه آزاد اسلامی استان است.

محمدرضا ولیلو با بیان اینکه در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، مأموریتی به مرکز ورزش و تربیت‌بدنی داده شد تا ورزش و به‌ویژه ورزش همگانی را در دانشگاه‌های کشور توسعه دهد، افزود: ترویج ورزش همگانی موجب سلامتی و نشاط دانشجویان و پیشرفت ورزش قهرمانی می‌شود.

وی سرآمد کردن جوانان و دانشجویان در حوزه‌های مختلف ورزش را یکی از اساسی‌ترین رسالت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان برشمرد و عنوان کرد: پیشرفت و توسعه ورزش استان مستلزم توجه به ورزش پایه و سرمایه‌گذاری در این زمینه است. مدال‌آوران تیم بسکتبال ویلچر دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در مسابقات لیگ برتر غیرت را معنا کردند از همه بازیکنان، کادر فنی، سرپرست تیم و اداره کل ورزش و جوانان استان در رقم زدن این موفقیت بزرگ قدردانی می‌کنم.

حضور ۱۵ رشته ورزشی آذربایجان غربی در رده‌های جهانی 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز گفت: نگاه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی به مقوله ورزش به‌عنوان یکی از ارکان اساسی جامعه قابل قدردانی است.

سجاد بیرامی با اشاره به پیشرفت‌های حوزه ورزش استان در توسعه زیرساخت‌های لازم اضافه کرد: عیار ورزش قهرمانی استان بسیار بالا بوده و در ۱۵ رشته ورزشی در رده‌های جهانی قرار داریم با توجه به حضور ۴۲۰ مدال‌آور جهانی و آسیایی در رشته‌های متنوع ورزش در آذربایجان غربی در بازی‌های اخیر آسیایی ۱۲ ورزشکار اعزامی از استان داشتیم که از این تعداد، هشت نفر موفق به کسب مدال شدند.

وی با اشاره به کسب سهمیه توسط ۱۴ ورزشکار برای حضور در المپیک، عنوان کرد: از این تعداد یک ورزشکار از آذربایجان غربی موفق به کسب سهمیه المپیک شده و در مجموع در مسابقات قهرمانی کشور که از طریق هیئت‌های ورزشی صورت می‌گیرد بیش از یک هزار و ۴۰۰ مدال‌آور و قهرمان کشور در رشته‌های مختلف داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با بیان اینکه این استان میزبان۴۰ اردوی مهم ملی در رشته‌های مختلف ورزشی است، مطرح کرد: آذربایجان غربی در ۱۳ رویداد جهانی، آسیایی و بین‌المللی موفق به میزبانی بوده که یکی از مهم‌ترین آنها میزبانی در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا بود.

بیرامی یکی از مهم‌ترین پیامد‌های میزبانی در مسابقات و رویداد‌های بین‌المللی را مخابره امنیت حاضر در کشور به جهان بیان کرد و ادامه داد: میزبانی در رویداد‌های بین‌المللی نتایج مثبت دیگری از قبیل مسائل فرهنگی، گردشگری و جذب سرمایه برای کشور را نیز دارد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث سالن ۱۲ هزار نفری در ارومیه و کلنگ زنی در سال آینده، عنوان کرد: با بالا رفتن ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها، کیفیت میزبانی در مسابقات نیز افزایش می‌یابد.حضور بیش از ۳۴ هزار جوان محصل در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی ظرفیت بی‌بدیلی در حوزه ورزش به‌عنوان حوزه‌ای که بیش از ۸۰ درصد مردم با آن در ارتباط هستند،‌ بوده؛‌ بالای ۹۰ تیم در لیگ‌های کشوری از این استان حضور دارند که یکی از آنها نیز تیم بسکتبال با ویلچر دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی است که موفق به کسب مقام اول در لیگ برتر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی اسنوکرباز آبادانی در مسابقات جهانی
  • درخشش ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های قطب ۷ کشور
  • پیروزی وفایی در مسابقات آزاد جهانی چین
  • پیروزی اسنوکرباز خوزستان در مسابقات چین 
  • راهیابی دومین تیم دانشگاه آزاد اشکذر به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی 
  • نایب قهرمانی افغانستان در مسابقات تکواندوی آزاد بلژیک
  • در مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه اردبیل چه گذشته؟
  • راهیابی ۱۶ تیم آذربایجان غربی به مرحله کشوری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی
  • تجلیل از بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر دانشگاه آزاد
  • کمک ۱۰۰ میلیون تومانی دانشگاه آزاد بردسکن به ازدواج دانشجویی