Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@15:25:32 GMT

توافق ایران و سوریه باعث نگرانی رژیم صهیونیستی شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۴۷۱۵

توافق ایران و سوریه باعث نگرانی رژیم صهیونیستی شد

به گزارش جماران؛ وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی و خشم توافق جدید میان دولت ایران و سوریه مبنی بر باقی ماندن مستشاران ایرانی در دمشق گفت که این توافقنامه ، آزمایشی جدی برای تل آویو است.

به گزارش شبکه تلویزیونی فرانس 24، یسرائیل کاتس وزیر اطلاعات اسرائیل گفت: «توافق صورت‌گرفته میان بشار اسد و ایران یک آزمایش جدی برای ما (اسرائیل) محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به آنها بگویم که واکنش ما به این موضوع کاملا روشن است. اسرائیل به ایران اجازه نمی‌دهد که از نظر نظامی در سوریه مستقر شود.

وزیر اطلاعات اسرائیل افزود: ما با تمام توان خود علیه همه اهداف ایران که اسرائیل را تهدید‌ کنند، واکنش نشان می‌دهیم. اگر نیروی هوایی ارتش سوریه علیه ما اقدام کند، هزینه این اقدام خود را خواهد پرداخت.

اظهارات این عضو کابینه امنیتی اسرائیل در حالیست که تهران همواره هرگونه مذاخله نظامی در سوریه را تکذیب و اعلام کرده است که در آن کشور فقط به عنوان مستشار نظامی فعالیت می کند. 

این اظهارات وزیر اطلاعات اسرائیل در حالی است که وابسته نظامی ایران در دمشق، روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد که به دنبال توافق صورت گرفته در سفر وزیر دفاع ایران به دمشق، مشاوران نظامی ایران در سوریه باقی خواهند ماند.

رژیم صهیونیستی که ایران را مهم‌ترین دشمن خود در جهان می‌داند، اعلام کرد که قصد ندارد در جنگ سوریه مداخله کند، اما تاکنون بارها اهدافی را در سوریه بمباران کرده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت ایران و سوریه رژیم صهیونیستی اسرائیل توافق ایران با سوریه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه) تأکید کرد که در صورت دستیابی به توافقی درباره تبادل اسرا، عملیات نظامی در رفح را به تعویق خواهند انداخت.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز گفت که در صورت دستیابی به توافق درباره تبادل اسرا، انجام عملیات نظامی در رفح به تعویق می افتد.

این اظهارات کاتس در حالی بیان شد که گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس، امروز ویدئویی را از دو اسیر صهیونیست منتشر کرد که طی آن این دو نفر هشدار دادند حملات نظامی اسرائیل به نوار غزه باعث آزادی ما نخواهد شد، بلکه جان ما را به خطر خواهد انداخت.

در پی انتشار این فیلم، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین به کابینه رژیم صهیونیستی هشدار دادند که یورش به رفح به اسارت بیشتر صهیونیست‌ها یا مرگ آن‌ها در اسارت منجر خواهد شد و این رژیم بایستی بین یورش به رفح یا بازگرداندن اسرا یکی را انتخاب کند.

آن‌ها گفتند که کوتاهی کابینه در حق ربوده‌شدگان، جنایت کابینه علیه شهروندان است.

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • اسرائیل : در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم