Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@19:24:36 GMT

رشد ۳۲ درصدی شرکت در مسابقه کتابخوانی رضوی

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۴۸۸۶

رشد ۳۲ درصدی شرکت در مسابقه کتابخوانی رضوی

به گزارش خبرنگار مهر، هادی آشتیانی عصر چهارشنبه در هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در گرگان، اظهار کرد: در سال های اخیر جشنواره رضوی با همکاری بیش از ۴۰۰ دستگاه اجرایی برگزار شده و در هر دوره نسبت به سنوات قبل مشارکت بیشتر بوده است.

وی هدف جشنواره را ترویج سیره رضوی اعلام و بر ضرورت ترویج و گسترش این فرهنگ توسط فعالان فرهنگی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشتیانی اضافه کرد: تاکنون در سطح کشور ۸۵۸ هزار و ۶۹۵ نفر در مسابقات کتابخوانی رضوی مشارکت داشتند که نسبت به دوره گذشته ۳۲ درصد رشد را شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: از این میزان ۵۳۰ هزار و ۸۳۰ نفر به صورت مکتوب و بقیه به صورت الکترونیکی در این جشنواره شرکت کرده اند.

آشتیانی گفت: اقدامات جشنواره بعدی از همین امروز در سراسر استان ها آغاز می‌شود و اختتامیه نهمین دوره در مشهد برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: گلستان جزو استان های فعال در جشنواره رضوی بوده و ما شاهد مشارکت خوب مردم بودیم.

لازم به ذکر است که در پایان مراسم نفرات برتر هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان گلستان معرفی و تقدیر شدند.

کد خبر 4389210

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره رضوی گرگان نهاد کتابخانه های عمومی کشور مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز استانداری سمنان احتکار عید سعید قربان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۱ درصدی واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی،  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در سال گذشته حدود ۱۲۰ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به ۲۰۸ متقاضی سرمایه‌گذاری واگذار شد که این میزان درمدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۸۰ هکتار به تعداد ۱۳۸ قرارداد بود.

جعفر فرشچی افزود: افزایش واگذاری زمین بیانگر رشد گرایش مساله به سرمایه‌گذاری در بخش صنعت است که این مسئله خود مصداق فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» است.

وی تسهیل در روند واگذاری زمین به متقاضیان، الکترونیکی شدن مراحل اخذ زمین و ایجاد میز خدمت ، شفاف‌ سازی در امور و نیز سیاستهای موثر سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران که باعث تمایل سرمایه‌گذاران برای حضور در شهرک‌های صنعتی شده را از عوامل افزایش واگذاری زمین به کار آفرینان دانست.

فرشچی افزود: شهرک‌های صنعتی رضوی (مشهد۵ ) و چناران و بینالود بیشترین واگذاری زمین به واحدهای تولیدی را در سال ۱۴۰۲ در بین سایر شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی داشتند.

وی گفت: جذب سرمایه‌گذاران صنعتی با همدلی و همیاری مسئولان استان میسر می شود و تکمیل و تجهیز امکانات و زیرساختها برای استقرار صنایع در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران و صنعتگران به منظور حضور در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و در نهایت رشد تولید، افزایش اشتغال و نیز بهبود وضعیت اقتصادی را به همراه دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: علاوه بر آماده‌سازی هرچه بیشتر امکانات زیربنایی از قبیل ایجاد شبکه‌های جمع آوری فاضلاب، شبکه آب، برق و گاز جذب سرمایه گذاران توانمند با مشارکت مردمی همان بخش خصوصی و حرکت به سمت جهش در تولید از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان در سال جاری است.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: پارسال اتفاقات مثبتی در حوزه صنعت رخ داد که از جمله این اتفاقات، افتتاح شهرک صنعتی رضوی (مشهد ۵) بود به طوری که مشکل سرمایه‌گذارانی که در سال‌های گذشته به علت کمبود فضا به شهرهای دیگری سفر کرده بودند را تا حد زیادی برطرف کرد.

فیروز ابراهیمی افزود: باید مسیر مشترکی برای خانه صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ترسیم کنیم که تعامل و همکاری هدفمند امسالمان بیشتر باشد که این هماهنگی ثاثیر مستقیم بر رشد و جهش تولید استان خواهد داشت.

در حال حاضر از ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب خراسان رضوی، ۴۱ مورد فعال بوده که قرارداد برای واگذاری زمین با پنج هزار و ۱۷۴ واحد صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.

 
 

دیگر خبرها

  • امیر آشتیانی: همکاری و مشارکت ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های بدیعی شد
  • برگزاری دومین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای در تیر سال جاری/ دو خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه قرار دارد
  • افزایش ۵۱ درصدی واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • حمایت ۵۰ درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»
  • حمایت 50 درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»
  • مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فتح خون» برگزار می شود
  • ۵ نکته از کن ۲۰۲۴؛ سهم اندک هالیوود تا تمرکز بر حضور سلبریتی‌ها
  • اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۷۱ برگزیده
  • مشارکت ۵۱ هزار نفری مردم فارس در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی
  • مشارکت ۵۱ هزار نفری فارسی‌ها در جشنواره کتابخانه رضوی