Web Analytics Made Easy - Statcounter

لباس‌های تابستانه

شاید فکر کنید که لباس‌های تابستانه، به علت راحتی و خنکی، برای پوشیدن در طول پرواز مناسب اند، اما اینطور نیست. هوای داخل هواپیما خنک‌تر از آنچه شما فکرش را می‌کنید، است؛ بنابراین بهتر است که دور لباس‌های تابستانه را خط بکشید و لباسی به تن کنید که از یخ زدن شما در طول پرواز جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





لباس‌های سخت

در طول پرواز، هیچوقت لباس‌هایی به تن نکنید که سخت از تن تان در می‌آید. آیا به سرویس بهداشتی کوچک هواپیما فکر کرده اید؟ اگر می‌خواهید پروازی راحت و بدون دردسر داشته باشید، لباس‌هایی مثل جامپ سویت که سخت از تن در می‌آیند یا به تن می‌شوند، نپوشید.



لباس‌های گشاد

لباس‌های گشاد نیز انتخاب خوبی برای پوشیدن در هواپیما نیستند، به این دلیل که نیرو‌های امنیتی فرودگاه ممکن است فکر کنند که شما در زیر لباس تان چیزی پنهان کرده اید و بازرسی بدنی تان بیش از همیشه به طول انجامد.  

کفش نامناسب

زمانی که صحبت از کفش‌هایی که شما باید برای پرواز به پا کنید می‌شود، راحتی قبل از زیبایی اهمیت می‌یابد. با یک جفت کفش تخت راحت، شما ساده‌تر می‌توانید به این طرف آن طرف بروید. علاوه بر آن از پوشیدن کفش‌هایی که کمی پایتان را می‌زند نیز خودداری کنید، زیرا در طول پرواز پاهایتان ورم می‌کند و کفش‌ها برایتان تنگ‌تر می‌شوند.



عطر زیاد

افرادی که عاشق عطر و ادکلن هستند، حواس شان باشد! قبل از ورود به هواپیما، زدن کمی عطر قابل قبول است، اما در این کار زیاده روی نکنید، زیرا اطرافیان تان را می‌رنجانید. این که شما بوی عطرتان را دوست دارید، دلیل نمی‌شود که دیگران هم به اندازه شما از آن لذت ببرند. علاوه بر آن، عطر زیاد در فضای سر بسته هواپیما ممکن است موجب سردرد دیگران شود، بنابراین در این کار افراط نکنید.



لنز چشم

در طول پرواز از لنز‌های چشم استفاده نکنید، به این دلیل که رطوبت هوا ناگهان کم و موجب خشکی چشم‌های شما می‌شود؛ بنابراین به جای لنز، بهتر است که در طول پرواز از عینک استفاده کنید.



لباس‌هایی با تزیینات فلزی

سعی کنید لباسی که برای پرواز انتخاب می‌کنید، تزیینات فلزی نداشته باشد، در غیر این صورت زمانی که می‌خواهید از گیت پرواز رد شوید، آژیر به صدا در آمده و ماموران شما را از ورود به آن سوی گیت باز می‌دارند. آنوقت است که باید به فکر لباس دیگری باشید.



لباس‌های تنگ

شاید فکر کنید که با لباس‌های تنگ جذاب‌تر به نظر می‌رسید، اما این را هم در نظر بگیرید که لباس‌های تنگ جریان خون شما را محدودتر می‌کند؛ بنابراین برای پرواز، به خصوص اگر بیشتر از ۵ ساعت باشد، از پوشیدن لباس‌های تنگ خودداری کنید. طبق تحقیقات، مسافرانی که لباس‌های تنگ می‌پوشند، بیشتر در معرض ترومبوز وریدی عمقی قرار می‌گیرند.



پارچه‌های خارش دار

آیا تا به حال برایتان پیش آمده لباسی بپوشید که موجب خارش تن تان شود؟ برخی از پارچه‌های حساسیت‌های پوستی ایجاد می‌کنند، بنابراین قبل از انتخاب لباس برای پرواز به جنس پارچه آن نیز دقت کنید. از آنجا که دمای کابین هم مدام کم و زیاد می‌شود، بهتر است که از پوشیدن لباس‌های پشمی و گیپوردار خودداری کنید.   منبع: برترین ها

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه هواپیما لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد

نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا قراردادی ۱۳ میلیارد دلاری برای جایگزینی "هواپیمای روز قیامت" با یک شرکت آمریکایی بسته است.

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، نیروی هوایی ایالات متحده روز جمعه اعلام کرد که قراردادی ۱۳ میلیارد دلاری با شرکت "سیرا نوادا" برای ساخت یک هواپیمای جایگزین برای بوئینگ‌های "‌ای ۴ بی" E-۴B - معروف به هواپیمای روز قیامت منعقد کرده است.

ایالات متحده آمریکا پیشتر در دهه ۱۹۷۰ برای سناریو‌های مختلف یک جنگ هسته‌ای یک هواپیمای خاص موسوم به "روز قیامت" به شرکت بوئینگ سفارش داده بود که هم اینک ۴ فروند از این هواپیما‌ها که به "ای ۴ بی" معروف است در اختیار نیروی هوایی ایالات متحده است.

این هواپیما‌ها برای شرایط اضطراری یک جنگ هسته‌ای و یا جنگ تمام عیار که زیر ساخت‌های حیاتی آمریکا مورد هدف قرار بگیرد، طراحی شده است که از آن به عنوان یک مرکز فرماندهی و کنترل هوایی استفاده می‌شود.

سخنگوی نیروی هوایی آمریکا روز جمعه در بیانیه‌ای گفت: پروژه مرکز عملیات هوابرد بقا (SAOC) قرار است جایگزین هواپیمای قدیمی (ای ۴ بی) دهه ۱۹۷۰ شود که به پایان خدمت خود نزدیک می‌شود.

نیروی هوایی افزود: کار بر روی SAOC در کلرادو، نوادا و اوهایو انجام می‌شود و انتظار می‌رود در سال ۲۰۳۶ تکمیل شود.

رویترز در ماه دسامبر گزارش داد که نیروی هوایی ایالات متحده قرارداد با شرکت بوئینگ به منظور توسعه هواپیمای روز قیامت جدید موسوم به (BA.N) "نگهبان شب" را لغو کرده است.

هواپیمای روز قیامت که معمولا برای انتقال وزیر دفاع ایالات متحده استفاده می‌شود، به عنوان یک پست فرماندهی متحرک طراحی شده است که قادر به مقاومت در برابر انفجار‌های هسته‌ای و اثرات الکترومغناطیسی است و به رهبران ایالات متحده این امکان را می‌دهد تا در صورت بروز شرایط اضطراری ملی، با سوار شدن به این هواپیما ارتش را از این مکان هدایت و کنترل کنند.

E-۴B همچنین قادر به سوخت گیری در هوا است و دارای اتاق‌های کنفرانس و و تجهیزات ارتباطی پیشرفته است.

نیروی هوایی آمریکا در حال حاضر چهار فروند هواپیمای E-۴B را با حداقل یک فروند در حالت آماده باش در همه زمان‌ها اداره می‌کند.

این هواپیما‌ها از ناوگان هواپیما‌های جامبو جت بوئینگ ۷۴۷-۲۰۰ با تغییرات بسیار زیاد ساخته شده که با منسوخ شدن قطعات آن، نگهداری آن‌ها به طور فزاینده‌ای دشوار و گران شده است.

انتظار می‌رود E-۴B در اوایل دهه ۲۰۳۰ به پایان عمر مفید خود برسد.

دیگر خبرها

  • تمساح سرگردان در فرودگاه/ عکس
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • معمای کف و سقف مجاز حجاب
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • پس لرزه‌های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی