Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@21:22:14 GMT

حمله اراذل و اوباش به مامورین پلیس +فیلم

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۶۰۷۷

حمله اراذل و اوباش به مامورین پلیس +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو افسر پلیس که در پی مظنون شدن به یک مرد سیاه‌پوست به داخل یک رستوران می‌روند ناگهان مورد حمله چند تن از اراذل و اوباش قرار می‌گیرند.

این حادثه که به وسیله دوربین گوشی یکی از حاضران در رستوران فیلم‌برداری شده، واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لحظات هولناک درگیری مامورین پلیس با اراذل و اوباش، تعدادی از آن‌ها ضربات شدیدی را به نواحی حساس بدن مامورین وارد می‌کنند. یکی از اراذل دیده شده در فیلم توسط پلیس بازداشت شده است ولی سایر متهمان هم‌‎چنان فراری هستند.

سخنگو پلیس اعلام کرد: یکی از افسران از ناحیه مچ پا دچار آسیب شکستگی شده است و دیگری از ناحیه دچار زخمی گردیده است. خوشبختانه هیچ‌کدام از مامورین پلیس دچار صدمات جدی نشده‌اند و به زودی به کار خود ادامه می‌دهند. بسیاری از شهروندان با واکنش نشان دادن به حادثه روی داده از پلیس خواستند هرچه زودتر تمامی متهمان این پرونده را دستگیر و به مجازات برسانند.

در ادامه فیلم این حادثه را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: حمله زنبورها به مردم در میدان تایمز نیویورک +تصاویر

انتهای پیام/

اراذل و اوباش دو مامور پلیس را مورد ضرب‌وشتم قرار دادند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث حوادث بین الملل حوادث غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب مرگ یک دختر در خبابان وزرا ازسوی پلیس

به گزارش «تابناک»، مرکز اطلاع‌رسانی فاتب طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد. یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹ مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودروها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌شود.

بنا بر دستورقضایی  برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی  منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده نموده و فوت شده است.

گفتنی است، دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.

دیگر خبرها

  • تکذیب مرگ یک دختر در خبابان وزرا ازسوی پلیس
  • فوت در بازداشتگاه وزرا به دلیل حجاب بود؟/ پلیس اطلاعیه داد
  • پلیس: فوت به دلیل حجاب در ساختمان وزرا کذب است
  • اطلاعیه پلیس تهران: فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • فوت در ساختمان وزرا کذب است+فیلم
  • تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزئیات
  • دختر فوت شده طرح عفاف و حجاب مرد قمه کش از آب در آمد !
  • فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • فوت یکی از اراذل و اوباش در پایتخت
  • فیلم| کری خوانی اراذل و اوباش بی ام و سوار خیابان اندرزگو تهران برای پلیس!