Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 ثبت دو باخت متوالی در کارنامه این فصل منچستریونایتد ثبت آشفته شدن اوضاع پرافتخارترین تیم جزیره شده است اما اکنون نشریه دیلی میلی انگلیس مدعی شده است که برای ژوزه مورینیو سرمربی شاطین سرخ بسیار آشفته‌تر است.

این نشریه مدعی شده است که بازیکنان منچستریونایتد به مورینیو به چشم مرده‌ای متحرک نگاه می‌کنند و حتی نوشته است که علاوه بر آنها، دست اندرکاران باشگاه درباره احتمال اخراج شدن مورینیو در صورت باخت یونایتد در بازی یکشنبه هفته آینده مقابل برنلی صحبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مورینیو پس از کسب پیروزی در هفته اول لیگ برتر، دو بازی بعدی خود را در خانه برایتون و مقابل تاتنهام در اولدترفورد باختند و به همین دلیل آقای خاص به شدت تحت فشار قرار گرفته است.

مورینیو دو سال دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد و به ازای هر فصل آن 15 میلیون پوند در سال حقوق می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز عجیب و غریب و فراموش نشدنی‌ای در اراک پشت سر گذاشت و در حالی که دو بار با اختلاف دو گل پیش افتاده بود، از آلومینیوم گل خورد و در نهایت پس از تساوی چهار-چهار، از جام حذفی در ضربات پنالتی وداع کرد‌.

پرسپولیس هفت پنالتی زد که دانیال اسماعیلی‌فر پنالتی سوم و وحید امیری پنالتی هفتم را خراب کردند. پس از بازی وحید امیری با انتشار یک پست در اینستاگرام از هواداران و اعضای تیم عذرخواهی کرد‌.

زیر این پست کامنت‌های بازیکنان جالب توجه بود‌. دانیال اسماعیلی‌فر با ابراز شرمندگی خود را مقصر باخت می‌دانست. همچنین سروش رفیعی با دلداری دادن امیری گفت که در پیروزی و شکست کنار هم هستیم و هیچکس نباید خودش را شرمنده بداند.

همچنین دیگر اعضای تیم مثل خدابنده‌لو، ارونوف و بادامکی نیز به کاپیتان‌شان دلداری دادند.

دیگر خبرها

  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • زمزمه صدور حکم جلب دادگاه لاهه برای نتانیاهو
  • تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • گل زکی امدونی به منچستریونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 1-1 برنلی)
  • گل آنتونی به برنلی (منچستریونایتد 1-0 برنلی)
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟