Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@16:29:42 GMT

مثل شرق دروغ میگی داغ‌ترین هشتگ توییتر فارسی شد + عکس

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۶۶۷۰

مثل شرق دروغ میگی داغ‌ترین هشتگ توییتر فارسی شد + عکس

پس از دروغگویی روزنامه شرق در خصوص سوء استفاده جنسی مردان عراقی از زنان ایرانی، کاربران توییتر هشتگ "مثل شرق دروغ میگی" را به داغ‌ترین هشتگ توییتر فارسی تبدیل کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی روزهای گذشته روزنامه شهروند در گزارشی از سوء استفاده جنسی مردان عراقی از زنان ایرانی خبر داد و حساب توییتری روزنامه شرق این خبر را در صفحه توییتر خود منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار این خبر در شبکه‌های اجتماعی با واکنش تند کاربران مواجه شد و در این میان کاربران توییتر با هشتگ "مثل شرق دروغ میگی" به این موضوع واکنش نشان دادند و این هشتگ را به داغ‌ترین هشتگ توییتر فارسی تبدیل کردند.

 

 

در ادامه برخی توییت‌های کاربران با این هشتگ را می‌خوانیم:

وحید یامین‌پور استاد دانشگاه و مجری تلویزیون در صفحه خود نوشت: کاش یه نهادی بود که غیر از حقوق روزنامه‌نگارها و اهالی رسانه، از حیثیت و شرف این صنف هم در مقابل این دست جریده دریده محافظت می‌کرد.

کاربر بامری خبرنگارم نوشت: دستگاه قضایی کشورمان بایدیک باربرای همیشه تکلیف خود با روزنامه ها و خبرگزاری ها و همچنین صاحبان بی شرف آنها که نقش رسانه های معاند را درکشورمان بازی میکنند،روشن کند. تشویش اذهان عمومی،نشراخبارکذب وتوهین به مردم ایران کمترین جرم این نارسانه های لجن پراکن است.

جلیل محبی نوشت: یه اتفاقی برام افتاده بود. ناچار بودم بدونم که تو شرق چه خبره و کی به کیه. واقعاً اگه میدانستید چه خبره و کی به کیه...

بهزاد مهرکش نوشت: روزنامه های شرق و شهروند و سایت خبرآنلاین بعد از رسوایی دروغ پراکنی درباره زائران عراقی در مشهد به شاخص میزان دروغگویی در افکار عمومی باید تبدیل بشن مثلا اگر یک مقام مسئول از تریبون مجلس درباره اشتغال آمار غلط داد بهش بگیم #مثل_شرق_دروغ_میگی در ضمن کماکان منتظر ورود دادستان هستیم

رسول شکری‌نیا نوشت: کاشکی دستگاه ذهن خوان هم اختراع می شد می فهمیدیم علت این همه علاقه خبرنگاران #شرق به مسائل جنسی و #دروغ_آفرینی مکرر در این باره چیه؟! این حجم پمپاژ خبرهای کذب و بعد عذرخواهی های مختصر حتما دلایلی مهمتر از اینکه ما متصوریم داره... بدترین ننگ اینه به کسی بگویند؛ #مثل_شرق_دروغ_میگی

حمیدرضا پیرهادی نوشت: یه هشتگ راه افتاده که #مثل_شرق_دروغ_میگی آخه نمیگید شما این هشتگ هارو میزنید انوقت اونا هم از فردا هشتگ میزنن که #شرق_فحش_نیست؟!

حمیدرضا زندی نوشت: عده‌ای مسلک و مرام روزنامه‌نگاری راقورت داده‌اند و یک آب خنک هم روش.اگرشماروزنامه‌نگاری چرا #مثل_شرق_دروغ_میگی وتمام مطالبت شده #جنسی_آنلاین و #شهروند_جنسی؟جریان دیاثت سیاسی،اخلاق را از این روزنامه‌هاو رسانه‌ها ربوده که امروزناموس خودرا به پای سرمستی خودبدنام میکنندوابایی هم ندارند

کاربر ابوحلما اما توییتی خطاب به رئیس جمهوری با این هشتگ منتشر کرد و نوشت: پرزیدنت روحانی دیروز فرمودن: «سیاه‌نمایی» زندگی مردم را به سمت سیاهی می‌برد! یادمون نرفته دور اول ریاست ایشون در قوه مجریه به طور کامل به سیاه نمایی کارهای دولت قبل و توجیه برای کار نکردنشون اختصاص پیدا کرد #مثل_شرق_دروغ_میگی

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان

به گزارش جماران،  سازمان ملل می گوید که بحران گرسنگی سودان ویران شده از جنگ را فرا گرفته و  مردم در دارفور «علف و پوسته بادام زمینی» می خورند تا شاید زنده بمانند. به گزارش سی ان ان، مدیر منطقه ای آفریقای شرقی برنامه جهانی غذا (WFP) روز جمعه  در گزارشی درباره وضعیت عمومی در سودان گفت که مردم مجبور به مصرف "علف و پوسته بادام زمینی" شده اند. مایکل دانفورد افزود: «اگر کمک‌ها به زودی به آنها نرسد، ما در خطر گرسنگی و مرگ گسترده در دارفور و سایر مناطق تحت تأثیر درگیری در سودان هستیم.»

سودان از آوریل 2023، زمانی که درگیری بین ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع شبه نظامی (RSF) در گرفت، درگیر جنگ داخلی بوده است. این ناآرامی ها به سرعت به یک درگیری وحشیانه تبدیل شد که با گزارش‌های خشونت جنسی و نسل‌کشی و تلفات غیرنظامی انعکاس پیدا کرده و باعث مهاجرت پناهندگان شد.

به گفته این سازمان بشردوستانه، روز پنجشنبه، دو راننده کمیته بین المللی صلیب سرخ (ICRC) توسط افراد مسلح در دارفور جنوبی در حمله ای کشته شدند. در جریان این حمله سه کارمند دیگر زخمی شده اند. این سازمان گفت که تیم صلیب سرخ در مسیر اجرای پروژه «ارزیابی بحران در میان جوامع متاثر از خشونت مسلحانه » در منطقه مورد حمله قرار گرفت.

آخرین افزایش خشونت ها در حالی رخ می دهد که نیروهای RSF، پایتخت دارفور شمالی، الفاشر را محاصره کرده اند. توبی هیوارد معاون هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در سودان روز پنجشنبه گفت که در شهر و محلات اطراف آن، کشتارهای خودسرانه، سوختن کل روستاها به شکل سیستماتیک و بمباران هوایی صورت گرفته است.

هیوارد افزود که الفاشر تنها شهر دارفور است که توسط نیروهای RSF تصرف نشده است و میزبان هزاران نفر از مردمی است که به دلیل جنگ آواره شده اند. به گفته آژانس کودکان سازمان ملل (یونیسف) حداقل 500000 نفر از پناهجویان به دلیل خشونت در سایر نقاط سودان آواره شده اند.

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد (OCHA) گزارش داد که بیش از 36000 نفر در هفته های اخیر مجبور به ترک خانه های خود در الفاشر شده اند.کاترین راسل، مدیر اجرایی یونیسف روز پنجشنبه گفت از زمان تشدید درگیری‌ها در شهر و اطراف آن حداقل 43 نفر کشته شده‌اند. راسل توضیح داد: «حمله‌های اخیر به بیش از ده‌ها روستا در غرب الفشر منجر به گزارش‌های وحشتناک خشونت، از جمله خشونت جنسی، زخمی شدن و کشته شدن کودکان، آتش‌سوزی خانه‌ها و تخریب زیرساخت‌ها و تجهیزات حیاتی غیرنظامیان شده است.»

در همین حال، تحویل کمک‌های غذایی در دارفور «به دلیل جنگ و موانع بی‌پایان بوروکراتیک متناوب بوده است» و طبق برنامه جهانی غذا، حداقل 1.7 میلیون نفر در این منطقه سطوح اضطراری گرسنگی را تجربه می‌کنند.

WFP  در گزارشی افزود: «آخرین تشدید خشونت در اطراف الفاشر، کاروان های کمک رسانی را که از گذرگاه مرزی تین چاد می آمدند، متوقف کرد،  یک کریدور بشردوستانه اخیراً افتتاح شده که از پایتخت دارفور شمالی می گذرد.» براساس این گزارش ، محدودیت های اعمال شده توسط مقامات در شهر ساحلی «پورت سودان» مانع از ارسال کمک و  انتقال کمک ها از طریق آدره، شهری در همسایگی چاد،  شده است. بیش از 8.7 میلیون نفر از جمله 4.6 میلیون کودک در اثر جنگ در سودان آواره شده اند و 24.8 میلیون نفر به کمک نیاز دارند.

 

دیگر خبرها

  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • (ویدیو) در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • پدیده عجیب در ایران؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان با هشتگ عجیب‌تر! | تصویر
  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • سعیدی: هواداران سپاهان سنگ‌پراکنی نکردند / لشگری: باشگاه سپاهان بدعت‌گذار توهین جنسی و غیر انسانی به هواداران خانم بود / فیلم