Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@08:49:40 GMT

قمه کشی تبهکار قوی هیکل برای پلیس تهران

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۶۸۴۵

حوادث رکنا: سارقان خودرو که با ناشی گری هنگام فرار خودرو را واژگون کرده بودند، در تهران دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ حسین فاضلی، رئیس کلانتری 150 تهرانسر در این باره گفت: چندی پیش شاهد افزایش گزارش‌ها و شکایات شهروندان در خصوص افزایش سرقت Stealing تجهیزات داخلی و به ویژه باطری خودروهایشان بودیم که در همین راستا عوامل کلانتری 150 تهرانسر، گشت زنی هدفمند خود در حوزه استحفاظی را آغاز کرده و مدتی بعد هنگام گشت زنی در خیابان به رفتار مشکوک راننده یک دستگاه سواری پرشیا مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با شک مأموران، آنان برای بررسی اقدام به استعلام پلاک خودروی پرشیای نقره‌ای رنگ کردند، گفت: همچنین با بررسی بیشتر متوجه شدند که راننده این خودرو که فردی قوی هیکل بود قصد دارد با دیلم در اتوبوس را باز کند.

رئیس کلانتری 150 تهرانسر با بیان اینکه در استعلام پلاک خودرو نیز مشخص شد که این خودرو صبح همان روز در محدوده خیابان ستارخان به سرقت رفته است، افزود: در همین راستا ماموران به خودرو نزدیک شده و قصد دستگیری راننده و فرد همراه او را که با نقابی بر صورت در حال باز کردن در اتوبوس بودند داشتند اما این افراد به محض رویت ماموران سوار بر خودرو شده و پا به فرار Escape گذاشتند.

فاضلی با بیان اینکه راننده خودرو به شکل دیوانه واری در خلاف جهت بزرگراه در حال رانندگی بود و ماموران نیز در تعقیبش بودند اظهار کرد: به ناچار ماموران پلیس Police اقدام به شلیک تیر هوایی کرده اما این افراد همچنان به فرار و رانندگی دیوانه وار خود ادامه دادند که سرانجام در سر یکی از پیچ‌ها ناتوانی راننده در کنترل سواری پرشیا سبب واژگونی این خودرو شد.

رئیس کلانتری 150 تهرانسر با بیان اینکه دو متهم پس از واژگونی خودرو از آن خارج شده و از دو مسیر متفاوت پا به فرار گذاشتند، گفت: دقایقی هم تعقیب و گریز با پای پیاده انجام شد تا اینکه در حالیکه سارق قوی هیکل راهی جز تسلیم شدن در برابر پلیس نداشت سعی کرد تا با قمه به ماموران حمله کند که البته در اقدام خود ناکام مانده و دستگیر شد. این فرد که متولد سال 1360 بوده به کلانتری منتقل شده و در تحقیقات اولیه به سرقت خودروی سواری و نیز سرقت از بیش از 130 دستگاه خودرو اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات مأموران برای دستگیری همدست متواری این فرد نیز ادامه دارد، اظهار کرد: در همان مراحل اولیه بیش از 100 شاکی این فرد شناسایی شده و به کلانتری دعوت شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از لوازم همراه متهم شاه کلید، دیلم و سلاح سرد نیز کشف شد، گفت: برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و برای رسیدگی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لاله شوهر نداشت اما 2 بار حامله شد !

تصاویری عجیب از قبیله گم شده در اقیانوس هند

آخرین حرف های کامران و میثم پیش از اعدام در زندان مشهد

جریمه سنگین برای چالش رقص کی کی kiki در خیابان

شلیک خونین به مشتری در یک نمایندگی فروش خودرو در همدان + جزئیات

محکومیت دانشجوی سمنانی به 2 سال شرکت در نمازجمعه

آمار وحشتناک و تکان دهنده خودزنی دختران 14 ساله

همخوابی نوعروس با هم دانشگاهی اش بعداز ازدواج / وقتی هانیه را در کلانتری دیدم خشکم زد!

تجاوز به خواهر ناتنی در اتاق خواب / ساغر در کلانتری چه گفت؟

عروس 21 ساله با ازدواج سوری به حجله رفت!

2 ماه قبل از عروسی از میلاد حامله بودم / عروس 17 ساله بودم که پسر غریبه مرا به خانه اش برد !

پایان مرگبار برای پسر نوجوان که به پارتی شبانه رفته بود + عکس

لیلا در غیاب شوهرش اسیر نگاه های شیطانی امید شد و او را به خانه اش برد

راز سر بریده در خانه شکارچی بی رحم در ارسنجان + عکس

جوان شیطان صفت دختر بی نوا را تکه تکه کرد + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents سرقت Stealing فرار Escape پلیس Police اخبار حوادث خودرو فرار تبهکار حوادث تهران پلیس تهران سارقان خودرو اخبار تهران عکس دختر مشهد تجاوز تصاویر مرد حوادث انتشار ایران زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله قاچاق در پایتخت به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری جزئیات دو پرونده اخیر پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در کشف محموله‌های قاچاق را تشریح کرد و گفت: اولین پرونده مربوط به کشف ۵۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران است. چندی پیش ماموران این پلیس، اخباری مبنی بر دپوی مقدار زیادی کالای خارجی قاچاق در یکی از فروشگاه‌های شمال تهران دریافت کرده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد چندین خودروی شوتی شبانه به محل این فروشگاه آمده و مقادیر زیادی کالای قاچاق در آنجا دپوی شده است. در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای عملیات اخذ شد.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل و انجام بازرسی از آن گفت: ماموران در جریان بازدید از این مغازه ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل ۲۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه قاچاق را که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود، کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی با اشاره به دومین پرونده  نیز گفت: با انجام اقدامات پلیسی، مشخص شد یک مغازه در محدوده شمالی پایتخت، مشغول به دپو و فروش البسه، کیف و کفش قاچاق کرده است. در همین راستا و اخذ حکم قضایی، ماموران به این مرکز مراجعه کرده و در بازدید از این فروشگاه، ۳۳۰ جفت کفش و ۱۶۰۰ ثوب پوشاک و ۱۵۰ عدد کیف خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه در این پرونده یک نفر دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیاد ریال برآورد و اعلام کردند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران