Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > حوادث - تسنیم نوشت: زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر قائمیه در شهرستان کازرون را لرزاند این زلزله در عمق ۱۴ کیلومتری زمین رخ داد.

 صبح امروز در ساعت 5 و 15 دقیقه زلزله‌ای به بزرگی 4.2 ریشتر قائمیه در شهرستان کازرون را لرزاند این زلزله در عمق 14 کیلومتری زمین رخ داد. این زمین‌لرزه در عرض جغرافیایی 29.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 و طول جغرافیایی 51.3 رخ داده است.

براساس اطلاعات ثبت شده در سایت لرزه‌نگاری در یک هفته گذشته این منطقه 9 بار لرزیده است که بزرگی زلزله‌ها از 2.7 تا 4.2 بوده است.

این زلزله در 22 کیلومتری قائمیه، 22 کیلومتری خشت و 25 کیلومتری کنار تخته در شهرستان کازرون رخ داده است.

2323

کلید واژه‌ها : زلزله - استان فارس -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: زلزله استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود

سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس با برپایی یادواره شهدای گردان حضرت زینب (س) فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در کانون شهید عسکری شهرستان کازرون بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌سود.

او ادامه داد: سخنران این یادواره فرمانده لشکر ۱۹ فجر سرهنک پاسدار ظهراب قنبری است و فرماندهان گردان در دوران دفاع مقدس نیز به روایتگری خواهند پرداخت. 

سرهنگ حیاتی افزود: گردان پیروز حضرت زینب (س) لشکر ۱۹ فجر در عملیات مختلف در ۸ سال دفاع مقدس ایفای ماموریت کرده که در این راه نزدیک به ۱۰۰ شهید تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلام کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • بهاباد امروز لرزید
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله بامدادی این استان جنوبی را لرزاند