Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی گفت: عدالت خواهی وظیفه اصلی مسئولین و مدیران حکومت اسلامی است.
به گزارش ایسنامنطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور و شهدای دولت که در مسجدامیرالمومنین ارتش در ارومیه برگزارشد افزود: اصل عدالت و عدالت خواهی وظیفه اصلی حاکم و مدیران حکومت اسلامی است زیرا که حکومت بدون عدالت ماندگاری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام قریشی بااشاره به اینکه امیرالمومنین نماد عدالت بود تصریح کرد: مدیران و مسئولین دولت باید رفتار و حکومترانی خود را با رفتار امیرالمومنین مطابقت دهند.
امام جمعه ارومیه باتاکید بر اینکه احساس مسئولیت کردن و مسئول بودن در برابر مردم دیگر وظیفه حاکم ومدیر اسلامی است خاطرنشان کرد: حاکم ومدیر اسلامی باید با ترس پاسخگویی به خدا و مطابق معیارهای دینی حکومت کند چرا که حکومت با غرور وتکبر و غیر دینی پایداری نخواهد داشت.
وی ادامه داد: حاکم اسلامی باید ساده زیست بوده و ساده زیستی را تبلیغ کنند و با اخلاق مداری و برخورداری از سیره امام علی (ع) افراد زیر دست لایق وسالم را انتخاب کند.
حجت الاسلام قریشی به اهمیت واقعه غدیر خم اشاره کرد و افزود: واقعه غدیر به اندازه ای مهم است که خداوند آیه نازل کرده و کفار را از گمراهی در دین ناامید کرده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهارکرد: پایه غدیرخم ولایت امیرالمومنین ادامه راه نبوت و به اکمل و اتمام رساندن دین است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آذربایجان غربی امام جمعه امام علی دین ولی فقیه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ضمن تأکید بر اهمیت کارها و اقدامات مجمع تقریب، آمادگی جامعه مدرسین برای همکاری با این مجمع را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری، دبیرکل این مجمع نیز تقریب مذاهب اسلامی را از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی – قدس سره – و رهبری معظم انقلاب – مد ظله العالی – عنوان کرد و ضمن ارائه گزارشی از تحولات جهان اسلام، برخی از برنامه‌های مجمع تقریب را تشریح کرد.

گزارش تصویری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • بیانیه حزب التحریر درباره بازداشت‌های اعضایش توسط طالبان
  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور