Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سعيد ملايي نماينده وزن 81- کيلوگرم تيم ملي جودو مردان کشورمان با شکست نماينده چين به مرحله نيمه نهايي بازي‌هاي آسيايي اندونزي راه يافت.
به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از اندونزي، دوازدهمين روز از هجدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي اندونزي در حالي از صبح امروز( پنج شنبه) آغاز شده است که در ادامه رقابت‌هاي امروز سعيد ملايي نماينده وزن 81 کيلوگرم تيم ملي جودو کشورمان ابتدا با قرعه استراحت روبرو شده بود و در نخستين مبارزه به مصاف نماينده کشور ميزبان رفت و حريف خود را ضربه فني کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملايي در ادامه به مصاف نماينده چين رفت و با شکست حريف خود به نيمه نهايي راه يافت.
محمد محمدي بريمانلو نماينده وزن 73- کيلوگرم تيم ملي جودو مردان، در دور اول با قرعه استراحات روبرو بود و در نخستين گام به مصاف نماينده فيليپين رفت و با ضربه فني حريف خود را شکست داد. در ادامه بريمانلو به مصاف نماينده قرقيزستان رفت و با برتري به کار خود پايان داد و به مرحله بعدي راه يافت.
وي در مرحله بعدي با نماينده کره جنوبي که عنوان قهرماني جهان را در کارنامه دارد، مصاف خواهد داد.
مبينا عزيزي نماينده وزن 57- کيلوگرم تيم ملي جودو بانوان کشورمان در دور نخست به مصاف لو تي از چين رفت و در نخستين گام نماينده کشورمان بازي را به حريف خود واگذار کرد. عزيزي در اين مسابقه با نتيجه ضربه فني شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.
دنيا آقايي نماينده وزن 70- کيلوگرم تيم ملي جودو کشورمان در نخستين مبارزه خود بازي را به جودوکار چيني واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۷۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد

در نخستین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تیم ملی فوتسال تایلند میزبان به مصاف تاجیکستان رفت که این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافی با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت تایلندی‌ها توانستند با نتیجه ۶ بر ۵ از سد تاجیک‌ها بربیایند تا برای سومین بار راهی فینال این مسابقات شوند.

پیش از این نیز تایلندی‌ها در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ به فینال راه پیدا کرده بودند و در هر ۲ بار شکست خوردند و به عنوان نایب قهرمانی رسیدند، اما این بار آن‌ها بسیار امیدوارند با توجه به امتیاز میزبانی شان جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

در دیگر دیدار نیمه نهایی تیم ملی فوتسال ایران به مصاف ازبکستان می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها