Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:00:22 GMT

شکست تیم ملی سپک تاکرا ایران مقابل ویتنام

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۷۲۹۱

شکست تیم ملی سپک تاکرا ایران مقابل ویتنام

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندوزی، تیم ملی سپک تاکرا ایران امروز در ادامه بازی های آسیایی به مصاف ویتنام رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

ایران در دیدار بعدی خود از ساعت ۱۵ به وقت محلی به مصاف نپال می رود. 

کد خبر 4389286 مرتضی احمدی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم ملی سپک تاکرا سپک تاکرا مردم علیه احتکار بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران بازیهای آسیایی جاکارتا تیم فوتبال پرسپولیس جاکارتا کشتی آزاد کشتی فرنگی السد قطر دوومیدانی تیم فوتبال امید ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تکواندو کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا

 به گزارش قدس آنلاین، دیدارهای نیمه‌نهایی فینال‌فور لیگ قهرمانان فوتسال اروپا در روز جمعه در کشور ارمنستان برگزار شد و فینالیست‌های این دوره مشخص شدند.

در اولین دیدار تیم فوتسال پالما اسپانیا به مصاف بنفیکا پرتغال رفت و بعد از تساوی ۴ بر ۴ موفق شد در ضربات پنالتی حریف خود را شکست دهد.

تیم پالما در این دیدار مسلم اولادقباد ستاره تیم ملی فوتسال کشورمان را در اختیار داشت اما حسین طیبی به علت مصدومیت تیمش را همراهی نکرد.

پالما سال گذشته توانست قهرمان لیگ قهرمانان شود.

در دیگر دیدار این مرحله، بارسلونا اسپانیا به مصاف اسپورتینگ پرتغال رفت و توانست حریف خود با نتیجه ۵ بر ۴ را از پیش رو بردارد تا دومین فینالیست لیگ قهرمانان هم از کشور اسپانیا باشد.

دیگر خبرها

  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • مرگ صدها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام (فیلم)
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد