Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - لاهيجان - ايرنا - يادواره شهداي دولت و گراميداشت خاطره شهيدان رجايي و باهنر در شهرستان هاي لاهيجان و آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا امام جمعه رودسر عصر چهارشنبه در مراسم گراميداشت 23 شهيد کارمند لاهيجان که در مسجد جامع اين شهر برگزار شد، اظهار داشت: همه مديران و مسئولان بايد جهادي عمل کنند و غديري باشند تا شرايط اقتصادي کنوني، به درستي مديريت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام تقي روحاني ادامه داد: يادواره شهدا به معناي مطالبه شهداست و آنان از ما مي خواهند اسلام ناب محمدي را مطالبه و در هر شرايطي از آن دفاع کنيم.
وي حفظ وحدت و انسجام در جامعه را ضروري دانست و يادآور شد: بايد همه در کنار هم باشيم و هر سه قوه با وحدت و همدلي مشکلات مردم را حل کنند.
شهرستان لاهيجان در 40 کيلومتري شرق مرکز استان گيلان واقع است.
** يادواره شهداي دولت در آستارا برگزار شد
ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر در آخرين روز هفته دولت، با حضور مردم و مسئولان در آستارا گرامي داشته شد.
مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در جهاد کشاورزي آستارا شامگاه چهارشنبه در اين آئين در مسجد آبروان اين شهر گفت: خون پاک شهيدان گرانقدر انقلاب و نظام اسلامي حافظ منافع ايران بوده و پس از اين نيز مانع نفوذ فرهنگ بيگانه به داخل کشور خواهد بود.
حجت الاسلام محمود قويدل با گراميداشت ياد شهيدان رجايي و باهنر و 21 هزار شهيد کارمند کشور افزود: هفته دولت فرصتي مناسب براي ارائه گزارش عملکرد دولت و دستاوردهاي نظام اسلامي به مردم است.
وي از مسئولان خواست تا نقاط قوت و ضعف دستگاه خود را از زبان مردم جويا شوند و مردم نيز رئيس جمهوري و دولتمردان را در اجراي برنامه ها همراهي کنند.
انفجار دفتر نخست وزيري جمهوري اسلامي ايران در هشتم شهريورماه سال 1360 موجب شهادت محمدعلي رجايي رئيس جمهوري و محمدجواد باهنر نخست وزير شد و براي گراميداشت ياد آنان و تبيين خدمات دولت، دوم تا هشتم شهريور به نام هفته دولت نام گذاري شد.
شهرستان مرزي بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در منتهي اليه غرب استان گيلان و همسايگي جمهوري آذربايجان واقع شده و 166 شهيد را به نظام جمهوري اسلامي ايران تقديم کرده است.
7105 / 7124 / 6029/2007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • یادواره شهدای رودشتی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی