Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فصل جدید لیگ های اروپایی در سال 2018/2019 آغاز شده است و این بازی ها در حال برگزاری است. در ادمه آغاز فصل جدید فوتبال اروپا به اعلام یوفا امروز پنج شنبه (9 شهریور) قرار است قرعه کشی گروه های مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا در شهر موناکو فرانسه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ قهرمانان اروپا یکی از تورنمنت های فوتبال دنیا است که خیلی ها معتقدند بالا ترین سطح فوتبال دنیا را دارد. تیم های بزرگی مثل رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ، منچستر سیتی، یوونتوس و پارسن ژرمن و ... در این مسابقات حضور دارند و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رئال مادرید و بارسلونا 2 باشگاه بزرگ اسپانیایی همیشه یکی از مدعیان لیگ قهرمانان اروپا بوده اند. رئال مادرید در 3 سال اخیر این مسابقات توانسته به عنوان قهرمانی این مسابقات برسد و خود را به عنوان قدرت اول قاره ی سبز معرفی کند. حال به بهانه قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به بررسی گروه هایی که تیم رئال مادرید و بارسلونا از سال 2000 تا به الان در آن قرار داشته اند می پردازیم.

باشگاه کهکشانی رئال مادرید بدون شک در تاریخ فوتبال اروپا یکی از قدرت های همیشه حاضر بوده است و همیشه قبل از آغاز هر رقابتی به عنوان یک تیم مدعی به آن نگاه می شود. رئال مادرید از سال 2000 تا به الان توانسته 6 بار لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند که 3 بار آخر آن به صورت پیاپی در سه فصل اخیر این مسابقات بوده است. تیم های که رئال مادرید از سال 2000 با آنها در لیگ قهرمانان اروپا همگروه بوده است به شرح زیر است.

کاتالان ها از سال 2000 تا به الان توانسته اند 4 بار به قهرمانی در بازی های لیگ قهرمانان اروپا برسند. تیم بارسلونا با حضور ستارگانی مانند مسی، ژاوی، اینیستا و ... در چند سال اخیر همیشه طرفداران خاص خود را داشته و برای کسب قهرمانی های بیشتر در هر سال در حال تلاش بوده. حال نوبت کاپیتانی تیم بارسلونا بعد از بزرگانی مثل پویول و ژاوی به لیونل مسی ستاره ی افسانه ای دنیای فوتبال رسیده است و شرایط تیمشان زیر نظر ارنستو والورده  برای فصل جدید بسیار خوب است و قطعا یکی از اهدافشان در سال جاری فتح لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. تیم های که بارسلونا از سال 2000 با آنها در لیگ قهرمانان اروپا همگروه بوده است به شرح زیر است.

یوفا مطابق عادت سالیان اخیر، یکی از بزرگان سابق فوتبال را برای حضور در  مراسم و انجام قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دعوت کرده و این بار نوبت کاکا، فوق ستاره برزیلی اسبق میلان است که سابقه بازی در رئال مادرید را هم در کارنامه دارد. گفتنی است قرعه کشی ساعت 20:30 به وقت ایران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: بارسلونا - رئال مادرید/ تازه وارد‌ها در ال کلاسیکو بدون MSN

نبردهای حساس بزرگان قاره سبز در سرزمین جدید / برگزاری دربی منچستر و ال کلاسیکو در آمریکا

لباس دوم بارسلونا برای فصل بعدی لالیگا رونمایی شد

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم

2 سال از کامبک تاریخی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی گذشت.

دانلود (24.4MB)

دیگر خبرها

  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم