Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@23:25:37 GMT

گاز به 9 روستای جوانرود رسید

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۸۱۱۲

گاز به 9 روستای جوانرود رسید

رستگار یوسفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در قالب این اجرای این طرح، یک هزار خانوار در 9 روستای بخش مرکزی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.
وی با بیان اینکه برای گازرسانی به این 9 روستا 32 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: عملیات گازرسانی به این 9 روستا مرداد سال 96 آغاز شد.
فرماندار جوانرود یادآور شد: همچنین به مناسبت هفته دولت، عملیات گازرسانی به 21 روستای دیگر این شهرستان با اعتبار 52 میلیارد ریال آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم اورمانات در مجلس شورای اسلامی نیز در این ارتباط گفت: در سفر وزیر نفت به استان کرمانشاه قرار شد پنج هزار روستای کرمانشاه و پایشگاه آناهیتا تا پایان برنامه ششم توسعه به بهره برداری برسد.
شهاب نادری با تقدیر از خدمات دولت و تلاش های مسئولان به روند کند گازرسانی در گذشته اشاره کرد و افزود: در گذشته تنها یک روستای شهرستان جوانرود از نعمت گاز برخوردار بود که امروز 14 روستا از نعمت گاز برخوردار و عملیات 21 روستا نیز آغاز شده است و گازرسانی به دیگر روستاهای شهرستان جوانرود در دستور کار قرار دارد.
همچنین به مناسبت هفته دولت عملیات ساخت مجتمع اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود با اعتبار 54 میلیارد ریال با حضور مسئولان آغاز شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود در این ارتباط گفت: این مجتمع اداری با زیر بنای سه هزار و 246مترمربع در چهار طبقه احداث می شود.
بهمن پوریاور افزود: برای ساخت این مجتمع 54 میلیارد ریال اختصاص یافته است.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/3033
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت شبکه بهداشت و درمان گاز مجلس شورای اسلامی نفت نماینده مردم رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا،‌ محمدعلی آخوندی افزود: سد خاکی روستای نوده به دنبال بارندگی شدید و سیلاب، شکسته شده و حوزه آبخیز هم بسیار گسترده است لذا بخشی از آب وارد شهر حاجی آباد (مرکز شهرستان) شده و روستاهای بقرایی و محمد آباد را هم تحت تاثیر قرار داده است.

وی گفت: سطح آب سیلاب به نحوی است که از رکاب ماشین بالاتر آمده و تیم های تخلیه آب مستقر شده اند که به محض اینکه بتوان امدادرسانی کرد خانه ها هم با کمک مردم لایروبی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه ادامه داد: به دنبال سیلاب و حجم زیاد بارندگی در شهرستان زیرکوه، بند خاکی قدیمی روستای نوده بامداد امروز شکسته شد.

وی گفت: طی تماسی تلفنی با فرماندار زیرکوه اعلام شد که بند خاکی روستای نوده وضعیت مطلوبی ندارد که بلافاصله دستور تخلیه روستاهای پایین دست داده شد، فرماندار شهرستان و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان پیگیری های لازم را انجام دادند و ۶۰ خانوار این روستا تخلیه و در آبیز اسکان داده شدند.

سیل خسارت جانی نداشت

آخوندی تصریح کرد: با اقدام سریع و تخلیه روستا برای کسی اتفاقی پیش نیامده است و خسارت جانی نداشته ایم.

وی از شکسته شدن بند خاکی روستای سالک آباد زیرکوه هم خبر داد و افزود: ۲۵۰ خانوار روستای بمرود توسط امدادگران هلال احمر به شهر حاجی آباد منتقل و اسکان داده شده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: با دستور استاندار، جلسه اضطراری سیلاب در استان تشکیل می شود و تمامی امکانات برای امدادرسانی به زیرکوه بسیج می‌شوند.

همچنین با وجود سیلاب شدید در شهرستان زیرکوه و نبود دسترسی روستاها به مرکز شهرستان، طبق گفته فرماندار زیرکوه، کنکور سراسری طبق برنامه امروز برگزار می شود.

رایزنی‌ با ارتش و مرزبانی برای انتقال دانش‌ آموزان از نقاط مختلف به وسیله ماشین آلات سنگین به مرکز شهرستان برای شرکت در آزمون کنکور سراسری از دیگر اقدامات است.

فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر سه شنبه هفته جاری در خراسان جنوبی آغاز شد و دیروز شدت گرفت که باعث جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان شده است.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی هشدار سطح نارنجی صادر و مدیریت بحران استانداری اعلام کرد که به دلیل ادامه بارش‌ها، نیروهای امدادی و خدمات رسان در بیشتر نقاط استان به ویژه زیرکوه، خوسف، نهبندان و طبس آماده باش کامل هستند.

گفتنی است، بنابر اعلام هواشناسی بارش های شدید تا اواخر وقت امروز در خراسان جنوبی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت