Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   امید قادری در تشریح عملکرد بهزیستی به مناسبت هفته دولت گفت:۱۳۲ هزار نفر در قالب ۵۶ هزار و ۳۳۱ خانوار تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه هستند.
وی با اشاره به نگهداری شبانه روزی از ۳ هزار و ۳۰۰ مددجو و معلول در ۴۴ مرکز توانبخشی بهزیستی استان کرمانشاه اظهار داشت:۳۱۵ خانوار دومعلوله در استان سال گذشته مسکن خود را از بهزیستی تحویل گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بهزیستی استان افزود: تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه به مراکز اورژنس اجتماعی (۱۲۳) برای رسیدگی و مداخله تخصصی و رصد هرگونه آسیب اجتماعی تجهیز شده اند.
قادری خاطرنشان کرد: مشاوران بهزیستی برای ارائه خدمات رایگان به مردم از طریق خط مشاوره ۱۴۸۰، اورژانس اجتماعی ۱۲۳ و خط ملی اعتیاد ۰۹۶۲۸ آمادگی دارند.
وی یادآور شد: همچنین مجتمع‌های توانبخشی در مناطق زلزله زده از جمله سرپل ذهاب، تازه آباد، ازگله، دشت ذهاب، چم زرشک، ریجاب و دیره احداث شده است.
این مسئول از کاهش و کنترل مشکلات روانی، افسردگی و استرس پس از حادثه و همچنین افکار خودکشی در مناطق زلزله زده توسط حضور نیرو‌های محب و اوؤژانس اجتماعی بهزیستی خبر داد.
مدیرکل بهزیستی استان دیگر خدمات بهزیستی در مناطق زلزله زده را تحویل ۶۳۰ واحد مسکونی مددجویان زلزله زده به آن‌ها و اتمام واحد‌های مسکونی مددجویان زلزله زده روستایی تا پاییز امسال وحمایت از ۱۱۸ معلول جدید که ۲۳ نفر ضایعه نخاعی هستند، ۱۴ کودک بی سرپرست در نزد بستگان و ۱۸۸ زن بی سرپرست در مناطق زلزله زده عنوان کرد.   انتهای پیام/پ تحویل واحدهای مسکونی به زلزله ز دگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ناصر مرادی پویانی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار  خانواده  در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش  داشته است، گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان ، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

مرادی‌پویانی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۶۱هزار و ۸۰۸  نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۲۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند