Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح ۵۱ پروژه بمناسبت هفته دولت در نظرآباد، افزود: این شهرستان در ۳ حوزه موفق بوده که در این میان می‌توان به رتبه های بالا در تولید گندم، دامداری و صنعت اشاره کرد.

وی ادامه داد: اقدامات راه و شهرسازی در این شهرستان که زیرساخت هر منطقه ای را تأمین می‌کند قابل تقدیر بوده و تلاش ها قابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز با اشاره به تپه ازبکی بیان کرد: تاریخ 9 هزار ساله نظرآباد ویژه می‌باشد و نشانگر ظرفیت های این شهرستان است که می توان در حوزه گردشگری از آن استفاده کنیم.

نجفی اضافه کرد: آزادراه کمربندی آبیک به چرمشهر یکی از اقدامات قابل توجه می‌باشد که از مجموعه 158 کیلومتر جاده 43 کیلومتر از آن استان البرز است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه مذکور نیازمند توجه است که تا کنون 47 درصد کل چهارقطعه پروژه پیشرفت فیزیکی داشته که البته پیشرفت قطعه چهارم 90 درصد ارزیابی شده است.

به گفته استاندار البرز این پروژه با صرف اعتبار 900میلیارد تومان موفق شده است سه هزار و 500 میلیارد تومان صرفه جویی در هزینه های راه و جاده‌ای داشته باشد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دولت نجفی نظرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است

مدافع سابق تاتنهام، تیری آنری را بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر معرفی کرده است. 

طرفداری | از تیری آنری به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر انگلیس یاد می‌شود. مهاجم فرانسوی توپچی‌ها در کنار دو بار قهرمانی با این تیم در سطح اول فوتبال انگلیس، چهار بار فاتح کفش طلا لقب گرفت که یک رکورد محسوب می‌شود. آنری دو بار در فصل‌های 04-2003 و 06-2005 به عنوان برترین بازیکن سال لیگ برتر شناخته شد. لدلی کینگ، مدافع سابق تاتنهام و تیم ملی انگلیس در پادکست FIVE پیرامون آنری گفته است:

برای من تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است. چرا؟ به خاطر اتفاقات داخل زمین. عاشق بازی آنری در پست وینگر چپ بودم، مهار او امکان‌پذیر نبود. 

وقتی به داخل محوطه جریمه حرکت می‌کرد و صاحب توپ می‌شد، شروع می‌کرد به دریبل زدن و این موضوع برای هر مدافعی یک کابوس واقعی محسوب می‌شد. می‌توانست از پشت سر شما فرار کند؛ بازیکنی تکنیکی و قوی بود. همه چی داشت. او تنها مهاجمی بود که احساس می‌کردم در یک روز ضعیف هم می‌تواند من را با دردسر جدی مواجه کند.

کینگ ادامه می‌دهد:

کریستیانو رونالدو وینگر بود، موضوعی که با این بحث (بهترین مهاجم) متفاوت است. رونی؟ بازیکن با کیفتی بود، درست مثل دیمیتار برباتوف اما نه به اندازه تیری آنری. رود ون نیستلروی بازیکن داخل محوطه جریمه بود. در خارج از محوطه ترسی از او نداشتم. 

تیری آنری طی دوران حضور در آرسنال، طی 258 بازی در لیگ برتر انگلیس، آمار 175 گل و 74 پاس گل را به ثبت رساند. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • کشف‌هایی که تاریخ ایران را جابه‌جا کرد
  • لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • تقویت و تمرکز استان یزد بر تولید و رفع موانع تولید
  • پروژه ایمن سازی آزادراه قزوین-تهران در سطح ملی مطرح شده است
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • ۳۰ راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی البرز به مسافران‌نوروزی خدمات ارائه می دهند