Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نزدیک به سه سال است که آل‌سعود با حمله به کشور یمن جان و مال ساکنان این کشور را تهدید کرده است. عربستان با فرض اینکه می‌تواند انقلاب مردم یمن را با شکست مواجه کند، به این کشور حمله کرد اما مقاومت و ایستادگی مردم یمن نه تنها  آل سعود را ناکام کرد بلکه سبب شد تا عربستان به دردسر هم بیفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال آل سعود در طی این مدت از تلاش خود دست برنداشته است. روز به روز کارنامه سیاه خود در رابطه با کشتار کودکان این کشور سیاه‌تر کرده است. چندی پیش  با حمله جنگنده‌های سعودی به یک اتوبوس حامل دانش‌آموزان یمنی و یک بازار در شهر "ضحیان" یمن، 50 تن شهید شدند که بر اساس تصاویر منتشر شده، تعداد زیادی از این شهدا کودکان بودند.

کودکان یمنی این بار با انتشار نماهنگی در فضای مجازی از حال و روزشان در شرایط کنونی یمن گفتند. این کودکان در این نماهنگ از سکوت جهانیان در برابر این مظلومیت در طول این سه سال که از شروع جنگ عربستان علیه یمن گذشته، انتقاد کردند. در ادامه می‌تواند این نماهنگ را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی یمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکوم کردن اقدام تروریستی صهیونیست ها علیه دو جوان فلسطینی در غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، نظامیان صهیونیست دو این دو شهروند را که پرچم سفید در دست داشتنددر شمال غزه به شهادت رساندند و سپس تلاش کردند پیکرشان را با لودر در زیر خاک و شن مخفی کنند. صهیونیست همچنین با یورش به بیمارستان ناصر در غرب خان یونس چند جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

بیمارستان الکویته شهر رفح، اطراف بیمارستان شفا وبیمارستان اروپایی  شهر غزه همچنان هدف حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی قراردارند.

در حمله هوایی رژیم اشغالگر به خانه ای در شهر غزه هم سه نفر شهید و 20 نفر زخمی شدند.

دیگر خبرها

  • عربستان سعودی برای اولین‌بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • حمله اسرائیل به سوریه
  • عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • محکوم کردن اقدام تروریستی صهیونیست ها علیه دو جوان فلسطینی در غزه
  • عکس‌های دیدنی الناز شاکردوست در بیستون با تیپ متفاوت
  • جواد خیابانی در لباسی متفاوت!
  • آمریکا با تحریم دارو‌های کودکان سرطانی و پروانه‌ای ناجوانمردی را به اوج رسانده است
  • استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی در روسیه ابراز همدردی کرد
  • دو هزار روانشناس جهان جنایات اسرائیل را محکوم کردند
  • تروریست ها یک افسر نیروی انتظامی را به شهادت رساندند