Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمد علی رضایی در همایش طلایه داران هدایت ویژه طلاب منطفه تربت حیدریه اظهار کرد: بعد از حجه الوداع پیامبر (ص) و جریان غدیر علی رغم اینکه عده‌ای بیعت کردند، اما بعد از آن به دلیل منافع خود و حب دنیا و قدرت طلبی دست به توطئه زده و مسیر صحیح نبوت و امامت را به انحراف کشاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قائم مقام نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین موانع عدم حاکمیت اسلام بر جهان را انحراف از غدیر عنوان کرد و افزود: بعد از جریان غدیر عده‌ای نفوذی در میان مسلمانان با چهره دینی و اسلامی توطئه کردند و دین را به انحراف کشاندند و این انحراف تا به امروز نیز همچنان ادامه دارد.

رضایی خاطر نشان کرد: این انحراف حاصل نفوذی‌ها در دین اسلام بود که در ظاهر با اسلام، اما در باطن بر علیه اسلام و مسلمین و مسیر امامت و ولایت توطئه می‌کردند.

انقلاب اسلامی خواب راحت استکبار جهانی را آشفته کرده است

قائم مقام نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی که قدرت‌های زر و زور و تزویر بر جهان حاکمیت داشتند و دین را افیون ملت‌ها بر می‌شمردند، تزلزلی در دنیا ایجاد کرد، افزود: این انقلاب در راستای اهداف پیامبر (ص) و امیر المومنین (ع) به مانند یک معجزه شکل گرفت و هبچ کس گمان نمی‌کرد که پیشوای آن از درون حوزه‌های علمیه پرچم اسلام را برافراشته و حقیقت دین را به مردم دنیا نشان دهد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی همچنان عزتمندانه به راه خود ادامه می‌دهد و روز شمار جبهه استکبار از بدو پیروزی در سال ۵۷ برای نابودی انقلاب شکل گرفت، اما با گذشت چهل سال این تطام با پشتوانه مردمی پابرجاست.

رضایی در بخش دیگر سخنان خود به عدم موفقیت انقلاب در برخی صحنه‌ها اشاره کرد و آن را همانند واقعه غدیر خم حاصل نفودی‌ها در درون انقلاب برشمرد و افزود: ما به اهداف صد درصدی خود در انقلاب نرسیدیم و علت آن صرف تظر از توطئه‌های استکبار جهانی علیه این نظام، نفود برخی عناصر بر بدنه کشور بود که نسبت به پیشرفت انقلاب کارشکنی کردند و این مزیت بر علت شد تا در برخی صحنه‌ها با چالش جدی مواجه باشیم.

قائم مقام نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یاداور شد: برخی گمان می‌کنند که در انحراف انقلاب اسلامی موفق عمل کردند، اما همگان شاهد جایگاه رفیع و ارزشمند ان در منطقه و جهان هستند که روز به روز بر این اقتدار و عزت افزوده می‌شود.

وی افزود: تمام ۷ تریلون دلاری که آمریکا و سعودی‌ها برای نابودی جبهه انقلاب در متطقه در این چند سال هزینه کردند به یک فرصت تبدیل شد و حاصل آن تقویت و استحکام زنجیره مقاومت شد.

علما و روحانیون تمام ظرفیت خود را برای مقابله با فتنه‌های آخر الزمان پای کار بیاورند

امام جمعه تربت حیدریه گفت: فتنه‌های آخرالزمان در اسلام هر روز بیشتر می‌شود و علما و روحانیون با اسلحه علم و جهاد خود را برای مقابله با این فتنه‌ها بخصوص مدعیان دروغین آماده و تمام ظرفیت‌های خود را پای کار بیاورند.

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی افزود: عالمان باید آگاه و مسلط به علوم دینی باشند و از این ظرفیت برای هدایت انسان‌ها در عرصه‌های مختلف جامعه استفاده کنند.

وی بیان کرد: باید برای کذابانی که با ادعا‌های کذب خود باعث ایجاد بدعت در دین می‌شوند با اسلحه علم و جهاد آماده باشبم تا از اندیشه و تفکر ناب امام عصر عجل الله بتوانیم دفاع کنیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل شدید در شمال مکه مکرمه

بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است که به برخی از جاده‌ها و خانه‌ها و خودروها در مسیر خود خسارت وارد کرده است.

.

.

این در حالی است که اخیراً عربستان سعودی شاهد باران‌های سیل‌آسا بود به‌طوری که تعدادی از خیابان‌ها و جاده‌های اصلی آن مسدود شد و خودروهای بی‌شماری در سیلاب‌های شدید و بی‌سابقه آسیب دید که این موضوع خشم مردم عربستان را از عملکرد ضعیف مقامات سعودی برانگیخت.

عربستان سعودی هر از چند گاهی شاهد حوادث مشابهی است که گاهی منجر به تلفات جانی و خسارات مالی سنگین می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پول این کشور رکورددار بیشترین رشد در برابر دلار شد | خط جدید برای دلار آمریکا