Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آش پای ثابت سفره های ما ایرانیا هست و کمتر کسی پیدا میشود که طرفدار آن  نباشد، مخصوصا آش هایی که داخل آن ها  کشک و رشته  باشد…

درادامه طرز تهیه یک نو آش با کوفته قلقلی را می خوانید : 

مواد لازم

۲۰۰ گرم گوشت چرخ کرده ۱ عدد پیاز ۴۰۰ گرم اسفناج ۱/۲ پیمانه برنج خام ۷۰ گرم رشته ۲ لیتر آب کشک به مقدار لازم پیاز داغ به مقدار لازم سیر داغ به مقدار لازم نمک و فلفل به مقدار لازم


مراحل تهیه

1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تهیه این آش لذیذ ابتدا آب را همراه برنجی که شستیم داخل یه قابلمه ی بزرگ میریزیم و میگذارم تا برنج کاملا بپزدو تقریبا له بشه و لعاب بندازد.

2. وقتی برنج نرم شد به آن ۱ الی ۲ قاشق غذاخوری سیر داغ هم اضافه میکنیم.

3. حالا گوشت چرخ کرده، پیازی که رنده کردیم و آبش را گرفتیم، نمک و فلفل رو خوب با هم ورز میدیم و با آن ها گوشت های قلقلی کوچیک درست میکنیم.

4. بعد گوشت های قلقلی را به قابلمه اضافه میکنیم و اجازه میدهیم حدود یه ربعی بپزن تا خودشان رو بگیرند.

5. همینطوری که میبینیند کوفته ریزه ها پختن و منسجم شدند.

6. حالا اسفناج خورد شده رو به موادمان اضافه میکنیم، بهتراست  اسفناج داخل آش رو درشت خورد کنیم .

7. بعد به مقداری که دوست داریم به آشمان کشک هم اضافه میکنیم و میگذاریم تا اسفناج بپزد.

8. وقتی سبزی پخت رشته را هم اضافه میکنیم و خوب آش را  هم میزنیم تا رشته ها به هم نچسبند حالا اجازه میدیم تا رشته هم خوب بپزد و ضخیم شود.

9. در نهایت به آشمان نعنا داغ هم اضافه میکنیم و نمکش را هم تست میکنیم.

10. حالا آشمان جا افتاده و حاضره، دقت کنیند که در کل طول مدت پخت حرارت باید ملایم باشد.

11. در نهایت آش  را  با پیاز داغ، نعنا داغ و کشک تزیین کرده و میل میکنیم … نوش جان

منبع: وب سایت دو نفره 

انتهای پیام/

دستور پخت آش خوشمزه با کوفته قلقلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آشپزی تغذیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره برگزاری آزمون سراسری در برخی نقاط کشور که دچار حادثه سیل شده اند، گفت: هماهنگی‌های لازم با وزارت کشور و استانداران و بویژه استانداری سیستان و بلوچستان برای برگزاری آزمون انجام شده است و از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری آزمون سراسری استفاده خواهد شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند که جای تقدیر و تشکر دارد و با همکاری پلیس فتا شبکه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی شناسایی شده و برخورد لازم با آنها انجام می‌شود لذا بار دیگر از داوطلبان و خانواده‌های آنها درخواست می‌شود فریب این شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری مدعی تقلب کنکور را نخورند که خسارات وارده و محرومیت‌ها به هیچ عنوان قابل گذشت و جبران نیست.

وی در مورد زمان برگزاری آزمون سراسری، گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند و آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان به این عزیزان توصیه کرد ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه‌های صادر شده، با توجه به وضعیت هوای کشور پیش بینی‌های لازم را به منظور حضور به موقع در جلسه آزمون به عمل آورند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لعاب دار کردن قورمه سبزی ؛ اندازه دقیق سبزی قورمه برای یک کیلوگرم چقدر است؟ | ترفندهای خوشمزه تر شدن قورمه سبزی
  • مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • طرز تهیه خورشت نخود و گوشت توسط دو آشپز پاکستانی (فیلم)
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید 
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه کوکورچ ترکیه ای با ۲۰۰ متر روده و ۲ کیلو گوشت (فیلم)
  • طرز تهیه یک غذای خوشمزه با ۸ خروس توسط آشپز چینی (فیلم)