Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@21:02:43 GMT

عرضه نفت تا پایان ۲۰۱۸ محدودتر می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۹۷۱۸

آژانس بین‌المللی انرژی پیش‌بینی کرد که عرضه نفت در بازارهای جهانی با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۸ میلادی محدودتر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از دهلی نو، فاتح بیرول، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی، اعلام کرد: به دلیل تقاضای بالای نفت و ابهام درباره تولید برخی کشورهای تولیدکننده، ممکن است عرضه نفت در بازارهای جهانی تا پایان سال جاری میلادی محدودتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امروز (چهارشنبه، هفتم شهریورماه) پس از دیدار با دارمندرا پرادهان، وزیر نفت هند، گفت: بی‌گمان نگرانی‌هایی وجود دارد که می‌تواند عرضه نفت در بازارهای جهانی را تا پایان سال جاری میلادی محدود کند و هند و دیگر کشورهای عمده واردکننده نفت باید آماده باشند.

به گفته وی، تقاضای بسیار بالا و سقوط تولید نفت در ونزوئلا، از جمله عوامل محدودیت عرضه در بازارهای جهانی خواهد بود.

رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد تولید نفت ونزوئلا در دو سال گذشته نصف شده است و همچنین، تولید نفت در کشورهای منطقه خاورمیانه نیز با چالش رو‌به‌روست.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت

به گزارش قدس آنلاین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد.

با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

همچنین از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه عرضه گسترده انواع سکه تمام، نیم و ربع بهار آزادی در مرکز مبادله ایران آغاز می شود. این حراج سکه از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله به آدرس market.ice.ir انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • روز پسر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / روز پسر ۱۴۰۳ کی است؟
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • روز پسر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • افزایش سهم ایران از بازارهای جهانی با تقویت صادرات سفال
  • خیزش دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی ظرفیت جهانی شدن دارد
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰