Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارایرنا، دراین آیین که چهارشنبه شب با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان، برگزار شد، فرماندار کلاله با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی متمرکز937 پروژه ویژه هفته دولت گفت: با 580 میلیارد ریال هزینه و اعتبار پیش بینی شده، 871پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا افتتاح و عملیات اجرایی 66 پروژه دیگر نیز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد حمیدی ادامه داد: با بهره برداری ازپروژه های یاد شده برای 990 نفر اشتغال ایجاد می شود.
فرماندار کلاله در ادامه به بخش دیگری از ازطرح های این شهرستان در سالجاری اشاره کرد و گفت: احداث و راه اندازی شهرک صنعتی با محوریت مشارکت سرمایه گذاران، حل اختلاف منابع طبیعی با مردم ، تسریع در عملیات اجرایی دوبانده کردن مسیر ارتباطی دوراهی کلاله به مرکز شهرستان، بهسازی و آسفالت محور جاده سلامت کلاله تا خدر اولیاء ، تسریع در عملیات اجرایی پروژه در دست اجرای درمانگاه تامین اجتماعی وبهره برداری از آن تا پایان سالجاری، برخی از طرح های مهم و شاخص شهرستان کلاله در سالجاری است.
در ادامه این مراسم، یک استاد حوزه و دانشگاه از قم نیز با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به تشریح فلسفه غدیر و اهمیت و ویژگی های واقعه غدیرخم پرداخت. حجت الاسلام مصطفی ابراهیمی افزود: پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) درآخرین حج خود در روز 18 ذیحجه در بین راه مکه به مدینه در سرزمین غدیرخم که هزاران تن از حجاج حضور داشتند با قرائت خطبه‌ای طولانی خطاب به مسلمانان فرمودند: دو چیز گرانبها را به عنوان امانت در میان شما می گذارم یکی کتاب خدا قرآن کریم و دیگری اهل بیت و خاندانم هستند.
وی ادامه داد : نبی مکرم اسلام (ص)فرمودند: «من کنت مولاه فهذا علی مولاه» هر کس که من مولا و یاور او هستم پس علی (ع) مولا و یاور اوست.
وی گفت: مهمترین رسالت رسول مکرم اسلام (ص) در چنین روزی، ماموریت از طرف خداوند برای معرفی جانشین بعد از خودش بود که با معرفی حضرت علی(ع) به عنوان خلیفه و وصی بعد از خود، از مردم خواست تا آن حضرت را یاری کنند.
مدیحه سرایی بوسیله یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت، اجرای تواشیح بوسیله گروه تواشیح الغدیر ، تکریم نمادین از سیدها و سیده های کلاله و افتتاح محراب مصلی نماز جمعه کلاله که با افزون بر700میلیون ریال هزینه از محل کمک های مردمی خیرین و نمازگزاران اجرا شده است ، ازاهم برنامه های جشن بزرگ عید سعیدغدیردر شهرستان کلاله بود.
شهرستان کلاله با بیش از130هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و در آیین بزرگداشت غدیر و شهدای دولت، روحانیون، مدیران دستگاه های اجرایی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جمع زیادی قشرهای محتلف کلاله حضور داشتند.
/1860/7478
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اشتغال دستگاه های اجرایی فلسفه کمک های مردمی نماز جمعه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جز برنامه‌ی اصلاحی می‌باشد.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر ۳۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تأمین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تأمین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: در خصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر ۲۶ کیلومتری، پس از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است.

گفتنی است این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در مدت زمان ۱۸ ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

کد خبر 6089122

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است