Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@09:05:50 GMT

علی ضیا مقابل اکبر عبدی

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۹۰۳۰۳

علی ضیا مقابل اکبر عبدی

برنامه تلویزیونی «شبی با عبدی» یک جنگ ترکیبی گفت‌وگو محور با اجرای اکبر عبدی به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی سید کمال طباطبایی و جواد فرحانی است که هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت 21 از شبکه نسیم پخش می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۹:۳۰ صبح و ۱۵ بعدازظهر است.

این برنامه از 8 تیرماه امسال روی آنتن رفته و تا به امروز چهره‌های مطرح فرهنگی هنری همچون جمشید مشایخی، مهدی فخیم‌زاده، رضا شفیعی‌جم، علی رضا خمسه، مهران غفوریان، برزو ارجمند و بهار ارجمند، نادر سلیمانی، منوچهر والی‌زاده، داریوش ارجمند، بهنوش بختیاری، مهرداد میناوند و سیروس دین‌محمدی، علی اوسیوند و ارژنگ امیر فضلی، آتش تقی پور و همسرش، رضا رویگری، مسعود ده‌نمکی و محمدرضا هدایتی مهمان این برنامه بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیتراژ پایانی این برنامه را حجت اشرف‌زاده خوانده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اکبر عبدی تلویزیون جمشید مشایخی جنگ داریوش ارجمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس+ فیلم

در پی اعلام خبر پذیرش طرح پیشنهادی قطر برای آتش‌بس توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس، ساکنین غزه با سر دادن شعار الله اکبر به شادی در خیابان‌های غزه پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پی اعلام خبر پذیرش طرح پیشنهادی قطر برای آتش‌بس توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس، ساکنین غزه با سر دادن شعار الله اکبر به شادی در خیابان‌های غزه پرداختند.

دقایقی قبل جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در تماس تلفنی با نخست وزیر و رئیس دستگاه اطلاعات قطر، موافقت خود را با آتش بس در غزه اعلام کرده است.

کد خبر 751235

دیگر خبرها

  • فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس+ فیلم
  • برنامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر + ساعت پخش
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است