Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@03:52:48 GMT

2 کانون سلامت محله در اهواز آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۹۰۴۷۰

2 کانون سلامت محله در اهواز آغاز به کار کرد

به گزارش ایرنا دکتر مرضیه نجف کوچک پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به زودی کانون سلامت محله کوی آل صافی اهواز نیز راه اندازی می شود و مقدمات آن انجام شده است.
وی افزود: در یکی دو روز اخیر آموزش های لازم به مردم محله شهرک طالقانی ماهشهر ارائه شده و به زودی کانون راه اندازی می شود.
نجف کوچک ادامه داد: هر محله ای که اعلام آمادگی کند و مردم و معتمدان پای کار باشند ظرفیت های محله شناسایی و آموزش ها ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره تامین و ارتقای سلامت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: قرار است برنامه راه اندازی کانون سلامت محلات شهری و روستایی در تمام محلات و روستاها اجرایی شود که اعضای آن مردم هستند.
وی اضافه کرد: با اعلام فراخوان گروههای مردم محلات می تواند ثبت نام کنند و همین اعضا و دبیر و جانشین دبیر انتخاب می کنند و مجمع سلامت محله ای نیز تشکیل می دهند و این مجمع سلامت محله مشکلات محل خود از ابعاد مختلف سلامتی بررسی ، اولویت بندی و حل می شوند.
نجف کوچک اظهار داشت: در صورت حل نشدن به مجمع سلامت شهرستان، مجمع سلامت استانی و یا کشوری ارجاع می شود.
رییس اداره تامین و ارتقای سلامت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: هزینه مجمع و کانون به وسیله خیرین، سمن ها و داوطلبین تامین می شود و هزینه ای به دوش دولت ندارد.
وی در خصوص فعالیت های کانون سلامت محلات گفت: حمایت طلبی و جلب مشارکت مردم در فعالیت های مرتبط با سلامت، تعیین مسائل اولویت دار محله مانند دفع زباله، آب آشامیدنی، اعتیاد، مصرف دخانیات، طلاق و بیکاری با هدف ارتقای سلامت ساکنان و محیط محله، تقسیم کار و اقدامات محلی بین ساکنان داوطلب اعضای کانون و توانمند سازی ساکنان داوطلب همکاری از جمله این فعالیت ها است.
وی در ادامه به مجمع خیرین در سطح بیمارستان ها اشاره کرد و افزود: این مجمع برای کمک به افراد بی بضاعت تشکیل شده و همچنین برای خرید دستگاههای بیمارستان ها از جمله دستگاه سونوگرافی برای هندیجان اثر بخش بوده است.
نجف کوچک اظهار داشت: یکی از خیرین در سربندر 400 میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان سربندر تامین اعتبار کرده است.
3004/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اعتیاد بیکاری دانشگاه علوم پزشکی زباله شهری و روستایی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داودی تصریح کرد: این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داودی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید. بی‌شک خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار بوده و در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از خدمات صادقانه این استاد ارجمند، مصیبت وارده را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به‌ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

      سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • پذیرای پیشنهادات و طرح‌های مردم در جهت تحقق شعار سال هستیم
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست