Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@03:51:51 GMT

بهره‌برداری از طرح گازرسانی به ۲۷ روستای بروجرد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۹۰۷۹۱

بهره‌برداری از طرح گازرسانی به ۲۷ روستای بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان گفت : با گازرسانی به این روستاها بالغ بر 1200 خانوار روستایی به جمع مصرف کنندگان گاز اضافه می شوند .

بهره برداری از گازرسانی به 42 واحد صنعتی
مهندس لطفعلیان افزود : برای گازرسانی به این روستاها حدود 130 میلیارد ریال هزینه شده که امید می رود موجب آرامش و آسایش اهالی این روستاها بشود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد : در هفته دولت سال جاری گازرسانی به 42 واحد صنعتی نیز به بهره برداری رسیده که می تواند موجب کاهش مصرف نفت گاز و مازوت شده و کمک خوبی به محیط زیست باشد .


استاندار لرستان در این مراسم در جمع اهالی روستای گیجالی گفت : در هفته دولت امسال طرح گازرسانی به 1 شهر و 204 روستای استان به بهره برداری رسید که امروز هم 27 روستا از این 204 روستا بطور رسمی مورد بهره برداری قرار می گیرند .

گازرسانی به روستاههای بروجرد از شاخص ترین طرحهای گازرسانی استان

دکتر خادمی تصریح کرد : گازرسانی به روستاها از اقدامات خوب دولت تدبیر و امید است که نقش ارزنده ای در کمک به محیط زیست دارد.

وی ادامه داد : در هفته دولت طرحهای دیگری نیز در شهرستان بروجرد به بهره برداری رسید که از شاخص ترین این طرحها پروژه های گازرسانی روستایی می باشد و امید می رود این پروژه ها در زمینه ایجاد اشتغال و درآمدزایی حرکت نموده و به رفاه و ارتقای شطح زندگی مردم کمک کند .

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت ایجاد اشتغال خانوار روستایی شاخص گاز مدیر عامل شرکت رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر سه شنبه در بازدید از بیمارستان بعثت نفت شهرستان گچساران افزود: ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۸۵ آغاز شده و یکی از طرحهای بر جای مانده از دولت های گذشته است.

وی بیان داشت: دولت نسبت به اجرای طرح های نیمه تمام به ویژه در مناطق محروم توجه دارد و این طرح سلامت، ۹۶ درصد پیشرفت دارد.

منصوری اظهار داشت: تجهیزات این بیمارستان خریداری شده و کارهای ابنیه نیز تمام شده و هم اکنون تاسیسات بیمارستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همزمان کار خرید و نصب تجهیزات نیز انجام می شود، گفت: این بیمارستان، در زمان افتتاح، با تجهیزات کامل به بهره برداری می رسد و مساحت این طرح بهداشتی ۱۱ هزار متر مربع است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: ساخت مراکز تصویر برداری همچون ام آر آی و سی تی اسکن نیز در این طرح درمانی پیش بینی شده است.

کد خبر 6093005

دیگر خبرها

  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی