Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@08:42:38 GMT

احتکار ۸۸۴۵ خودرو سمند در حال بررسی است

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۹۱۳۲۵

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: همکاران ما در حال بررسی موضوع احتکار 8 هزار و 845 دستگاه خودرو در یکی از انبارهای شهرستان آذرشهر هستند.

سید احد یوزباشی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تایید یا رد این موضوع منوط به گزارش همکاران اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی است.
امروز خبری مبنی بر کشف انبار حاوی بیش از هشت هزار دستگاه خودرو در یکی از انبارهای شهرستان آذرشهر در رسانه های محلی استان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی ادامه داد: نتیجه نهایی بررسی این موضوع هفته آینده توسط سخنگوی اداره کل تعزیرات حکومتی اعلام می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر نیز در این خصوص به خبرنگاران گفت: در پی وصول اطلاع از ظن به احتکار تعداد زیادی خودروی سمند در یکی از انبارهای ایران خودرو در این شهرستان، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ یداله رستمی افزود: با مراجعه به این انبار، تعداد هشت هزار و ۸۴۵ دستگاه از انواع خودروی سمند کشف و انبار به دستور مقام قضایی پلمپ و به مراجع قضایی تحویل داده شد.
شهرستان آذرشهر به عنوان یکی از شهرهای صنعتی آذربایجان شرقی در 50 کیلومتری جنوب تبریز واقع است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به مناسبت روز مراغه با حضور ۱۹ تیم در رده سنی آزاد به میزبانی زمین ساحلی شهرداری مراغه، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آذربایجان شرقی در این شهرستان در حال برگزاری است.

در این مسابقات ۵۰ ورزشکار حضور دارند و عصر فردا با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

مسابقات والیبال ساحلی استان به مدت دو روز در ساحل زیبای رودخانه صوفی چای شهرستان مراغه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد