Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله مقدماتی مسابقات سراسری تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در دومین روز این دوره از مسابقات با انجام چهار بازی پایان یافت.

مسئول کمیته روابط عمومی مسابقات سراسری تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: «در دومین روز از مسابقات سراسری تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی چهار تیم به مصاف هم رفتند و با انجام این بازی‌ها دور مقدماتی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مصطفی فیض با اشاره به نتایج بازی‌های انجام شده گفت: «تیم فارس در برابر تیم علوم تحقیقات به میدان رفت و این تیم را با نتیجه 3 بر صفر مغلوب خود کرد.»

مسئول کمیته روابط عمومی مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان اضافه کرد: «تیم خوزستان با نتیجه 3 بر یک تیم سمنان را شکست داد و به مرحله بعدی این مسابقات راه یافت.»

فیض به نتیجه دیگر مسابقات انجام‌گرفته در مرحله مقدماتی اشاره کرد و گفت: «تیم البرز نیز با نتیجه 3 بر صفر از سد تیم بوشهر گذشت.»

وی با بیان اینکه تهران در بازی خود مقابل زنجان به پیروزی دست یافت افزود: «در این رقابت تهران تیم زنجان را سه بر صفر به شکست واداشت.»

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان از راه‌یابی تیم‌های کردستان و آذربایجان شرقی از گروه یک این مسابقات به دور بعد خبر داد و گفت:« تیم کردستان با کسب 6 امتیاز و تیم آذربایجان شرقی با کسب پنج امتیاز از گروه یک صعود کردند.»

فیض با اشاره به صعود تیم‌های قزوین و فارس به مرحله بعدی مسابقات تنیس روی میز ادامه داد: «تیم‌های قزوین و فارس هر کدام به ترتیب با کسب 6 و پنج امتیاز به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.»

وی گفت:« تیم خوزستان و تیم مازندران دیگر تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم‌ نهایی هستند که به ترتیب با کسب 6 و پنج امتیاز جواز ورود به مرحله بعد را کسب کردند.»

مسئول کمیته روابط عمومی مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: «از گروه چهارم نیز تهران با کسب هشت امتیاز و تیم البرز با کسب هفت امتیاز به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.»

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیربد اسلامی دانشجوی دانشجوی مهندسی مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید بوکس راه یافت.

اسلامی با پیروزی برابر حریفان خود در مسابقات انتخابی تیم ملی امید‌های کشور در وزن ۸۰ کیلوگرم به عضویت تیم ملی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر آستانه قزاقستان درآمد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور سال ۲۰۲۱ و در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا برای نخستین‌بار موفق به کسب نشان طلای تاریخی برای ایران اسلامی شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس