Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،  فاطمه کیوانی سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان درخصوص موفقیت بانوان در این دوره از بازی‌های آسیایی و جایگاه ایران در جدول رده‌بندی بیان کرد : تشکر میکنم از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش که در این دوره از بازی‌ها بانوان بیشتری را اعزام کردند و همین امر سبب شد که بانوان ورزشکار ما نسبت به گذشته عملکرد بهتری داشته باشند و خوش درخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او افزود: به عنوان مثال در رشته تنیس روی میز بچه‌های ما در سالیان قبل همیشه از تیم‌های چین و هند می‌ترسیدند ولی در این دوره از بازی‌ها توانستیم بازی بسیاری خوبی مقابل  آن ها انجام دهیم و در بازی با هند با امتیازهای خیلی کم بازی را واگذار کردیم که ندا شهسواری یکی از بازیکنان ما بود که نمایشش در این مسابقات چشم‌گیر بود.

کیوانی در ادامه افزود: این ها همه نشان می‌دهد که بانوان جایگاه اصلی خودشان را در ورزش دارند پیدا می‌کنند. درست است که پله پله در حال پیشرفت هستیم ولی توانسته‌ایم خودمان را به قدرت‌های بزرگ آسیا و جهان نزدیک کنیم و سعی خواهیم کرد در مسابقات آینده نتایج بهتری کسب کنیم.


سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان درباره وضعیت ایران در جدول رده‌بندی بازی‌های آسیایی گفت: اندونزی از فرصت میزبانی خودش استفاده کرده و با اضافه کردن چند رشته بومی خودش به مسابقات باعث شد که چند مدال طلا را بتوانند در رشته‌ای مثل پنچاک سیلات کسب کنند. جایگاه واقعی ایران جایگاه چهارمی است.

بیشتر بخوانید:حذف اشتری از رقابت‌های انفرادی تنیس روی میز بازی‌های آسیایی

انتهای پیام /

اظهارات سرمربی تیم ملی تنیس روی میز درباره عملکرد بانوان پینگ پنگ بازان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اخبار ورزشی بازی های آسیایی جاکارتا 2018 فدراسیون تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم؛ طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان یکی از مصوبات اولین سفر رییس جمهور به قم در دی ماه ۱۴۰۰ بود که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از شهریور پارسال تا شروع زمستان امسال به ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است.

ابراهیم سانی خانی با اشاره به نصب چمن زمین ورزشگاه و روند رو به اتمام محصور سازی و تکمیل ساختمان ورزشگاه، ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد بهره برداری از این ورزشگاه باشیم.

معاون ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم، ورزشگاه اختصاصی بانوان را یک نیاز مهم برای ورزش بانوان استان دانست و افزود: بهره برداری از این طرح کمک بسیاری به توسعه ظرفیت‌های قهرمانی و ورزش‌های همگانی بانوان استان خواهد کرد، به طوری که پیش بینی میشود تا سال‌های پیش رو با تکیه بر استعداد‌های استانی بر تعداد عنوان‌های قهرمانی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی افزوده شود.

لازم به ذکر است بازسازی و مناسب سازی سالن‌های ورزشگاه، مرحله دوم طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان است که بعد از تخصیص بودجه و اتمام مرحله اول، طرح بازسازی شروع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی