Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@19:18:46 GMT

پایان کار پنچاک با 15 مدال برای اندونزی!

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۹۱۸۸۳

پایان کار پنچاک با 15 مدال برای اندونزی!

ورزش پنچاک سیلات روز گذشته به پایان رسید و کشور اندونزی به واسطه همین رشته ورزشی توانست از ایران پیشی بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، پنچاک سیلات ورزش رزمی بومی کشور اندونزی است که محبوبیت زیادی نزد مردم قسمت جنوبی آسیا را دارد. برخی از آن ها پیش از کشتی، تکواندو و... پنچاک سیلات را ورزش اصلی خود می دانند و باتوجه به میزبانی اندونزی در بازی های آسیایی، پنچاک سیلات به این تورنمنت رسید و 16 مدال طلا، 16 نقره و 32 برنز برایش در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

180 ورزشکار از 16 کشور در این رشته حضور داشتند. ویتنام با 24 نماینده و ژاپن با تنها یک نماینده رکورددار بودند و ایران نیز 9 ورزشکار را به این مسابقات اعزام کرد. همچنین کشور میزبان 22 پنچاک سیلات کار در بازی های آسیایی داشت.

 

 

از بین این 64 مدال طلا، 15 مدال به اندونزی رسید که 14 تا طلا بودند! همچنین 2 طلای دیگر به ویتنامی ها رسید، آن ها همچنین با کسب 7 مدال نقره و 3 برنز در جایگاه دوم رده بندی پنچاک سیلات ایستادند. به عبارتی مدال های طلا بین اندونزی و ویتنام تقسیم شد و سهم ایران از رشته ورزشی بومی کشور اندونزی تنها یک مدال برنز بود که با درخشش بانو تهمینه کربلایی به دست آمد.

 

پنچاک سیلات در 2 بخش «تاندینگ» و «سِنی» برگزار شد. تمام مدال های طلا در بخش سنی به اندونزی رسید و ویتنام تنها 2 مدال طلای تاندینگ را به دست آورد.

در صورتی که پنچاک سیلات در بازی های آسیایی حضور نداشت، هم اکنون اندونزی با 16 مدال طلا در رده پنجم قرار داشت و ایران چهارم بود. حتی احتمال این که اندونزی جای خود را به ازبکستان بدهد نیز کم نبود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی
  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی