Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار تیم راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور با برگزاری بازی‌های یک‌چهارم نهایی این دوره از رقابت‌ها مشخص شد.

مسئول کمیته روابط عمومی مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در سمنان اظهار کرد: «مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با بازی تیم‌های کردستان، خوزستان، البرز، فارس، تهران، قزوین، آذربایجان‌شرقی و مازندران دقایقی پیش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مصطفی فیض خاطرنشان کرد: «تیم تنیس روی میز البرز با نتیجه 3 بر یک تیم کردستان را مغلوب خود کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.»

وی خاطرنشان کرد: «تیم خوزستان نیز در یک دیدار حساس و نفس‌گیر تیم فارس را شکست داد و با کسب نتیجه 3 بر یک راهی نیمه‌نهایی شد.»

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با اشاره به برگزاری رقابت بین تیم‌های تهران و مازندران گفت: «در این دیدار نیز تیم تهران در یک بازی نسبتا راحت تیم مازندران را 3 بر صفر مغلوب خود کرد و در بین چهار تیم برتر راه‌یافته به مرحله بعد قرار گرفت.»

فیض گفت: «تیم قزوین نیز در یک دیدار سخت و نفس‌گیر، تیم آذربایجان‌شرقی را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد.»

وی افزود: «بر این اساس تیم‌های قزوین، خوزستان، البرز و تهران با غلبه بر حریفان خود به مرحله بعدی مسابقات سراسری تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی راه یافتند.»

به گزارش آنا، مرحله نیمه‌نهایی با حضور تیم‌های تهران، قزوین، البرز و خوزستان از ساعت 16 امروز در مجموعه ورزشی آزادگان واحد سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد

تیم ملی فوتسال ایران به دنبال برتری برابر کویت در سومین دیدار خود در مرحله گروهی موفق شد به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا شود.

به نقل از مهر شاگردان وحید شمسایی در مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف قرقیزستان خواهند رفت و در صورتی که در این دیدار به برتری برسند علاوه به صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب خواهند کرد.

برنامه دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
‌* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • ناکامی حامد حدادی و نفت در لیگ بسکتبال
  • حذف حامد حدادی و پالایش نفت آبادان از لیگ بسکتبال
  • طبیعت حریف ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی شد