Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@23:00:16 GMT

ترافیک سنگین در محورهای مازندران

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۹۲۰۶۸

علیرضا قدمی امروز اظهار کرد: شهریور ماه زمان اوج سفرها است و مسافران بسیاری وارد استان می‌شوند و باتوجه به عید سعید غدیر این شرایط تشدید شده و شاهد سفرهای بیشتری هستیم به‌طوری‌که درحال حاضر تردد خودروها در محدوده گزنک تا آب‌اسک محور هراز به سمت شمال به‌صورت سنگین گزارش شده است.

وی به تردد پرحجم خودروها در محورهای سوادکوه کیاسر اشاره کرد و افزود: آمد و شد خودروها در محور کندوان نیز به‌صورت مقطعی نیمه‌سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان، گفت: امروز تردد کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از محور هراز ممنوع بوده و محدودیت دیگری نداریم.

این مسؤول با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 فردا تا ساعت دو بامداد روز شنبه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه اعلام شده است.

قدمی افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز شنبه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 20 تا 24 روز شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز، بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا شاعت 24 امروز و همچنین از ساعت 6 روز جمعه تا ساعت 24 روز شنبه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محور هراز روزهای جمعه و شنبه یک‌طرفه می‌شود، ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آب‌اسک ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز شنبه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 فردا از محور سوادکوه، گفت: در محور کیاسر نیز باتوجه به حضور مسافران و همچنین تردد بومیان به سمت ییلاق‌های استان بحث محدودیت‌های یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد؛ البته زمان آن مشخص نیست و معمولا در روز بروز ترافیک بالا اعمال می‌شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسافران پلیس راه وسایل نقلیه ترافیک پلیس راه ترافیک رئیس پلیس راه مسافران وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر تهران اعلام کرد که ماموران پلیس راهور برای مدیریت ترافیک عصرگاهی نیز از آمادگی لازم برخوردارند.

سرهنگ اسماعیل احسان پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ترافیک صبحگاهی شهر تهران گفت: در رصدهای پلیسی مشخص شد که از حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح امروز، ترافیک در بیشتر معابر پر تردد پایتخت آغاز شده است. این ترافیک از غرب، شرق و جنوب تهران به سمت مراکز و شمال شکل گرفته و در حال حاضر از حجم آن کاسته شده است. با این وجود با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود از حدود ساعت ۱۷ ترافیک عصرگاهی آغاز شود، ماموران پلیس راهور از آمادگی لازم برای مدیریت ترافیک برخوردارند. لازم است مردم نیز از ترددهای غیرضروری با خودروی شخصی خود در ساعات پیک ترافیک خودداری کنند.

وی درباره معابر و بزرگراه‌های دارای بار ترافیک صبحگاهی نیز گفت:‌ در بزرگراه تهران - کرج، بزرگراه شهید سلیمانی در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی ، بزرگراه شهید بابایی محدوده خیابان نیروی زمینی، بزرگراه شهید زین الدین در محدوده صدف ، بزرگراه علامه جعفری در محدوده شقایق ، بزرگراه امام علی (ع) در محدوده جانبازان، بزرگراه شهید لشگری در محدوده شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان ترافیک پرحجم اما روان بود. 

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد:  در بزرگراه‌های شیخ فضل الله نوری در محدوده بزرگراه یادگار امام (ره )، بزرگراه شهید آبشناسان در محدوده سردار جنگل، بزرگراه شهید همت در محدوده جنت آباد ، بزرگراه شهید چمران در محدوده پارک نهج البلاغه ترافیک نیمه سنگین بود. همچنین در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی در محدوده شهیدان، خیابان جانبازان در محدوده میدان میدان امام رضا (ع) نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

احسان‌پور افزود:‌ در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید، بزرگراه آیت‌الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی و بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در محدوده ستاری نیز ترافیک صبحگاهی نیمه سنگین بود.

وی با تاکید بر اینکه تردد موتورسیکلت از تونل‌های درون شهری ممنوع است، گفت: لازم است موتورسواران از تردد از داخل تونل‌های شهری پرهیز کنند. همچنین عابران پیاده نیز حتما از گذرگاه‌های مخصوص عابرپیاده تردد کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟