Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز سید محمود علوی نماینده ویژه هیات‌دولت به‌منظور دیدار با مردم و بازدید از پروژه‌های لامرد وارد این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، در آخرین روز هفته دولت؛ سید محمود علوی به‌عنوان نماینده ویژه هیات‌دولت به‌منظور سخنرانی در مراسم عید غدیر خم وارد شهرستان لامرد استان فارس شد.

وزیر اطلاعات در آخرین روز هفته دولت در بدو ورود مورد استقبال مسئولان شهرستان لامرد قرار گرفت و با حجت الاسلام شهیدی امام جمعه لامرد دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام سید محمود علوی با همراهی خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولان راه و شهرسازی لارستان و استاندار فارس از تونل شهید باقری و مسیر لامرد-خنج بازدید کرد و در جریان گزارش پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

تونل شهید باقری به طول 2650 متر در بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بهره برداری از مسیر لامرد-خنج و تونل شهید باقری سبب کاهش دسترسی مردم شهرستان لامرد به مرکز استان و همچنین باعث ارتباط بیشتر مردم خنج و شهرستانهای همجوار با جنوب فارس و رونق فرودگاه لامرد را به دنبال دارد.

سید محمود علوی در ادامه از فاز نخست کارخانه آلومینیوم جنوب در منطقه ویژه اقتصادی لامرد بازدید کرد و در حاشیه این سفر، کارخانه تولید آسفالت و بتن (انواع بتن با ظرفیت ۱۵۹ هزار تن در سال و آسفالت با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن در سال)  در منطقه ویژه اقتصادی لامرد با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۳۷ نفر در زمینی به مساحت ۵۳ هزار مترمربع را افتتاح کرد.

همچنین عملیات احداث ساختمان MRI بیمارستان ولیعصر (عج) لامرد با حضور وزیر اطلاعات، تبادار استاندار فارس، علوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس، معاون دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز و جمعی از مسئولان استان و شهرستان آغاز شد. 

«عبدالرسول همتی» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آیین کلنگ‌زنی این پروژه اظهار داشت: ساختمان MRI بیمارستان ولیعصر(عج) لامرد در مساحت ۳۰۰ مترمربع و با اعتبار ۶ میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مدت سه ماه ساخته می شود.

وی گفت: روز گذشته دستگاه MRI برای بیمارستان ولیعصر(عج) از تهران به سمت شهرستان لامرد بارگیری شده است. همچنین جمعیتی حدود ۳۰۰ هزار نفر از شهرستان‌های لامرد و مهر و دیگر شهرستان‌های همجوار از خدمات این دستگاه بهره‌مند خواهند شد.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود علوی در این مراسم از مقام عالی وزارتخانه‌های نفت و بهداشت و دیگر مسئولان استان و شهرستان در تحقق خرید این دستگاهبرای بیمارستان ولیعصر لامرد تشکر کرد.

شایان ذکر است، پیگیری برای تامین اعتبار MRI بیمارستان ولیعصر (عج) در آغاز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دستور کار سید محسن علوی قرار گرفت که سال گذشته تامین اعتبار این دستگاه با مالکیت بیمارستان ولیعصر لامرد ابلاغ شد.

اعتبار دستگاه MRI بیمارستان ولیعصر(عج) لامرد بالغ بر هشتاد میلیارد ریال بوده که با توجه به معافیت گمرک برای هیات امنای ارزی وزارت‌بهداشت و نیز تخفیف به‌واسطه خرید انبوه توسط هیات امنای ارزی، این دستگاه به مبلغ پنجاه و دو میلیارد ریال خریداری شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت امام جمعه بیمارستان سرمایه نفت وزیر راه و شهرسازی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۰ روز بیستم فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مرگ مشکوک مرد میانسالی را روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند. 

وی افزود:با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی وارد سردخانه بیمارستان شدند و جسد مردی حدوداً ۶۰ ساله را مشاهده کردند که احتمالاً به‌خاطر ضربه بر سرش به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که متوفی ساعتی قبل با همسایه‌های ساختمانی که داخل آن زندگی می‌کرده درگیر شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پسر متوفی در جریان تحقیقات ابتدایی جنایی ماجرا را این‌طور توضیح داد، ما در طبقه دوم ساختمان زندگی می‌کنیم و همسایه در زیرزمین، اما به‌خاطر اینکه فشار آب برای خانه ما کم بود قرار شد شریکی یک پمپ بخریم که روز حادثه به‌دلایلی اختلافی میان ما ایجاد شد و در ادامه با ساکنان طبقه دوم که ۴ نفر بودند درگیر شدیم و در جریان این نزاع پدرم از ناحیه سر هدف ضربه قرار گرفت و پس از احساس درد به کام مرگ فرو رفت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ متذکر شد: به‌دنبال دریافت این اطلاعات، کارآگاهان خیلی زود ۴ مرد جوان را بازداشت کردند، اما آنها در بازجویی‌های مقدماتی منکر وارد کردن ضربه به سر متوفی در جریان این درگیری مرگبار شدند.

سردار گودرزی گفت: پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و ساختمان موردنظر، کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات فنی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند. 

وی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی جسد مرد میانسال برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در حمایت از عملیات وعده صادق
  • شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در نوار ساحلی مازندران در حمایت از عملیات وعده صادق
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان