Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: اگر حضور نیروهای ارزشی، جهادی، دانشجو و نیروهای مذهبی در سرپل ذهاب نبود شاید بحران های دیگر در دل بحران زلزله دامن گیر مردم منطقه می شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام فاطمی نسب، امام جمعه سرپل ذهاب ضمن عرض تبریک به مناسبت عید غدیر و تقدیر و تشکر از بانیان این برنامه گفت: بنده از طرف مردم کرمانشاه خصوصا مردم عزیز سرپل ذهاب در اینجا حضور پیدا کرده و قدردان تمام زحمات مردم هستیم که در این مدت 9 ماه از وقوع زلزله در کنار مردم کرمانشاه بودند و با کمک و مساعدت باعث دلگرمی مردم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اگر حضور نیروهای ارزشی، جهادی، انقلابی، بسیجی، دانشجو، نیروهای مذهبی، سرداران سپاه و شخصیت های بزرگ مانند حاج حسین یکتا در سرپل ذهاب نبود شاید بحران های دیگر در دل بحران زلزله دامن گیر مردم منطقه میشد.

فاطمی نسب با عنوان اینکه اگر کمک و مساعدت مردم و نیروهای ارزشی و انقلابی در سرپل ذهاب نبود این منطقه این روزها وضعیت نامناسبی داشت گفت: تشکر می کنم از همه مردم که کمک کردند و در این مراسم حضور پیدا کردند و به آلام مردم تسکین بخشیدند و امیدواریم شرایطی فراهم شود که بتوانیم گوشه ای از این حمایت ها را جبران کنیم. امیدواریم همه ما سرباز شایسته ای برای مقام معظم رهبری باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشن دکتر سلام جشن پنج سالگی دکتر سلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم

ایسنا/هرمزگان سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران با حضور بیش از ۳۰ تن از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش ایسنا؛ مجید فرهادی سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب، اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ایجاد آمادگی برای مدیران سازمان جهت کاهش آسیب‌های ناشی وقوع حوادث غیرقابل پیش‌بینی و بروز خطرات و سوانح و بحران‌های مختلف بود.

وی ادامه داد: مبانی و مفاهیم مدیریت بحران، لجستیک، ارزیابی سانحه، مدیریت و فرماندهی، آشنایی با مخاطرات مختلف، حمایت‌های روانی، مدیریت جست و جو و نجات، مدیریت عملیات امداد و آشنایی با قوانین حوزه امداد و نجات با رویکرد عملیاتی از مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرهادی گفت: مدیریت بحران مفهومی است که سازمان‌ها بیش از هر زمانی به آن می پردازند و دولت‌ها نیز برای کاهش شدت و اثر مخاطرات خود، از مباحث مربوط به مدیریت بحران بهره می‌گیرند.

بنا بر این گزارش، بهزاد پورمحمد، معاون مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران به عنوان مدرس در نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خطرناک‌ ترین استان در بحران فرونشست
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم
  • نتانیاهو دست به دامن مقامات غربی شد
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی