Web Analytics Made Easy - Statcounter

فناوری اطلاعات > سخت افزار - بوش آلمان رنگ‌های جدید خود برای یخچال‌فریزرهای سری Vario را در ایفا 2018 رونمایی کرد. کاربران با پرداخت 170 یورو جداگانه می‌توانند درب یخچال را با رنگ دلخواه بخرند.

 

به گزارش خبرآنلاین، Robert Sachon مدیر ارشد طراحی در بوش گفت: رنگ‌های جدید بر اساس طراحی خانه‌های مدرن کنونی تعریف‌شده و رنگ‌های گرم و راحت با سایه‌های ظریف و جالب و سطوح براق در نظر گرفته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

{لینک}

نوع نگاه مردم به یخچال در اروپا با امریکا متفاوت است و مردم به محصولات کم‌حجم، کوچک و ارزان و درعین‌حال زیبا گرایش دارند.

یخچال سری vario به قیمت 1399 یورو عرضه می‌شود و درب آن نیز به قیمت 170 یورو به‌صورت جداگانه و در رنگ‌های متنوع به فروش می‌رسد.

 از 24 رنگ تعریف‌شده فعلاً 19 رنگ به شرح زیر موجود است.

 

Lime green Champagne Orange Espresso brown Cherry red Coffee brown Black mat Sunflower Raspberry Plum Mint green Aqua Pearl night blue Light rose Pearl white Light blue Pearl gold Stone grey Petrol

 

5656

 

 

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟

 

طرفداری | سرانجام تکلیف جانشین یورگن کلوپ مشخص شد و قرار است آرنه اسلوت جانشین سرمربی موفق آلمانی شود.

روزی که یورگن کلوپ اعلام کرد از لیورپول جدا می شود، احتمالا آرنه اسلوت حتی جزو پیش بینی های اولیه به عنوان مرد آلمانی هم نبود ولی ناگهان مدیران لیورپول تصمیمی غیرمنتظره گرفتند که بسیاری را شوکه کردند؛ اما میراث یورگن کلوپ در لیورپول به چه کسی خواهد رسید؟

امروز می خوایم با آرنه اسلوت آشنا بشیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم برنامه آن تایم را از دست ندهید.

بهمن رضایی کارگردان این برنامه است و حسین باقرشاهی، اجرا و نویسندگی برنامه را برعهده دارد. علیرضا منوچهری (تصویربردار و تدوین‌گر) و حسین خسروی (طراح گرافیک) دیگر دست‌اندرکاران این برنامه بوده‌اند.

تماشای برنامه آن تایم

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • قیمت روز خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • قیمت خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟