Web Analytics Made Easy - Statcounter

  محتوای ویژه تنها برای کاربران دارای اشتراک قابل مشاهده است. (برای اشتراک کلیک کنید) 0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئوانگلستانلیگ جزیرهمنچستریونایتدسیتیدسته‌بندی ویدیو: برنامه های تلویزیونی خارجیویدیوانگلستانمنچسترسیتیبرچسب‌ها: مستند پپ گواردیولامستند پپ گواردیولا و منچسترسیتیمستند همه یا هیچ

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی اوپتا؛ منچسترسیتی تاریخ‌سازی می‌کند

شاگردان پپ گواردیولا با 70.1% شانس اول قهرمانی در لیگ برتر انگلیس هستند.

طرفداری | منچسترسیتی این شانس بزرگ را در اختیار دارد تا بتواند به تنها تیمی در تاریخ لیگ برتر تبدیل شود که به چهار قهرمانی متوالی در این مسابقات دست یافته است.

با پیروزی 5-1 منچسترسیتی مقابل لوتون تاون و باخت لیورپول و آرسنال در بازی‌های خانگی خود مقابل کریستال پالاس و استون ویلا، حالا این سیتیزن‌ها هستند که به صدر جدول لیگ برتر رسیده‌اند. منچسترسیتی با 73 امتیاز از 32 بازی در جایگاه نخست این فصل جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته و پس از این تیم آبی‌پوش شهر منچستر، آرسنال و لیورپول با 71 امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. باخت عجیب آرسنال و لیورپول آن هم در خانه باعث شد تا این دو تیم به نوعی تخت پادشاهی را برای یک قهرمانی دیگر برای گواردیولا آماده کنند.

سایت اوپتا در پیش‌بینی خود از قهرمان لیگ برتر انگلیس بین سه تیم منچسترسیتی، آرسنال و لیورپولريال شانس تیم گواردیولا را بیش از دو تیم دیگر به حساب آورده است. منچسترسیتی با نتایج به دست آمده حالا با 70.1 درصد بیشترین شانس قهرمانی را در اختیار دارد. آرسنال با 18.3 و لیورپول هم با 11.6 درصد دیگر شانس‌های قهرمانی به حساب می‌آیند. منچسترسیتی در صورت قهرمانی در لیگ برتر می‌تواند تاریخ‌سازی کند و به اولین تیم در تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شود که به چهار قهرمانی متوالی دست یافته است.

گفتنی است منچستریونایتد دو بار موفق به سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر شده و منچسترسیتی هم یکبار موفق به تکرار این مهم شده است. شاگردان گواردیولا می‌توانند با چهار قهرمانی متوالی در لیگ برتر تاریخ‌سازی کنند.

سه قهرمانی متوالی منچستریونایتد و منچسترسیتی در لیگ برتر منچستریونایتد:

1998-99 / 1999-2000 / 2000-01

2006-07 / 2007-08 / 2008-09

منچسترسیتی

2020-21 / 2021-22 / 2022-23

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ببینید | مستند «دشمن خوبی» - قسمت اول
  • مستند «دشمن خوبی» - قسمت اول
  • گواردیولا: رئیس منم؛ به کوین گفتم بیا کنار خودم روی نیمکت بنشین! / زیرنویس فارسی
  • صحبت های پپ گواردیولا در مورد وضعیت فیل فودن / زیرنویس فارسی
  • (ویدئو) دانلود قسمت ۱۲ سریال نوخ ۵
  • پیش‌بینی اوپتا؛ منچسترسیتی تاریخ‌سازی می‌کند
  • مورینیو: دروگبا خیلی وفادار است؛ او هیچوقت فراموش نکرد که من او را به لیگ برتر بردم! / زیرنویس فارسی
  • مصاحبه با لیونل مسی در کودکی؛ گلم را به پدرم و خانواده ام تقدیم می کنم / زیرنویس فارسی
  • گناه فیلم فارسی‌سازی
  • رکوردی دیگر برای گواردیولا در لیگ برتر؛ ۱۵۰ بازی خانگی و ۷۸٪ پیروزی