Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@10:57:59 GMT

موسوی: امیدوارم همراه بسکتبال و واترپلو طلا بگیریم

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۹۳۳۸۱

ملی پوش والیبال ایران گفت: امیدوارم همه رشته های ایران که این روزها بازی دارند، طلا بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران پس از صعود به فینال بازی های آسایی اظهار داشت: حساسیت بازی نیمه نهایی همیشه هست. تیم قطر بهتر از چیزی که انتظار داشتیم بازی کرد.‌ فکر می کنم قطر یکی از تیم های سطح بالای حال حاضر آسیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها اگر بدشانس نبودند و به ما نمی خوردند، قطعا در فینال بازی می کردند. بازی قبلی تیم های چین تایپه تایپه و کره را هم دیدیم. قطر می توانست آن ها را شکست دهد.


وی افزود: قطری ها خیلی خوب شروع کردند و در شروع کار بازی با روند نزدیک دنبال می شد اما به تدریج در ست های بعد اختلاف ایجاد کردیم تا توان خود را برای بازی فینال بگذاریم.


موسوی خاطرنشان کرد: امیدوارم که والیبال و بسکتبال هر دو طلا بگیرند.‌ شنیده ام واترپلو شانس مدال است و اگر بازی فردا را ببرد فینالیست می شود. امیدوارم همه رشته هایی که این روزهای اخر بازی دارند طلا بگیرند. تا اینجا کاروان ایران خوب کار کرده است و طبق انتظار نتیجه گرفته است.

 

 

والیبال سید محمد موسوی تیم ملی والیبال ایران بازی های آسیایی جاکارتا 2018

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال سید محمد موسوی تیم ملی والیبال ایران بازی های آسیایی جاکارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت ورزش ایران در سال ۱۴۰۲

ورزش ایران در سالی که گذشت روز‌های مهم و پرکاری را پشت سرگذاشت و در این روز‌ها تلخی و شیرینی‌هایی را در میادین ورزشی از ملی پوشان ایران شاهد بودیم، روز‌هایی خوب با کسب مدال‎‌های خوشرنگ و روز‌های بدی که با شکست و ناکامی به پایان رسید. در این گزارش قصد داریم به بررسی وضعیت ورزش ایران در سالی که گذشت بپردازیم.

کاروان ایران در هانگژو

در این دوره از بازی‌های آسیایی کاروان ایران با ۱۳ طلا، ۲۱ نقره و ۲۰ برنز و مجموع ۵۴ مدال، با یک رتبه افت و نزول نسبت به دوره گذشته در رده هفتم ایستاد که در این بین اولین مدال طلای تیمی شطرنج، اولین نقره ژیمناستیک، اولین مدال بانوان در رشته دوچرخه سواری بانوان و اولین مدال در رشته تنیس روی میز سورپرایز‌هایی برای ورزش ما در بازی‌های آسیایی بود. این نتایج در حالی رقم خورد که در فوتبال برخلاف انتظار‌ها در این بازی‌ها توفیقی حاصل نکرد و با شکست برابر هنگ و کنگ حذفی ناباورانه داشت. والیبال هم با وجود ناکامی بعدی در لیگ ملت‌ها در این رقابت‌ها با اقتدار مدال طلای ارزشمندی را به دست آورد.

در رقابت‌های پاراآسیایی هم ایران نتایج ویژه‌ای داشت. ملی پوشان ایران با ۱۳۱ مدال شامل ۴۴ طلا، ۴۶ نقره و ۴۱ برنز جایگاه دوم را در اختیار گرفتند که آمار خوبی برای کاروان کشورمان به حساب می‌آمد.

ناکام مثل فوتبال ایران

در سالی که گذشت نگاه ویژه‌ای روی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا بود، تیمی که با دو جین ستاره و بازیکن شاخص در حالی وارد قطر شد که همه در انتظار بازگشت ایران با جام به کشور بودند. ایران در جام ملت‌های نتایجی کاملا سینوسی را پشت سرگذاشت و یک بازی در میان عملکرد خوب و بدی را از خود به نمایش گذاشت و در نهایت موفق شد تا نیمه نهایی این رقابت‌ها پیش برود، اما بازی برابر قطر برای فوتبال ایران تراژدی تلخی را همراه خود داشت و در دیداری که ملی پوشان نمایش بحث برانگیزی را از خود به نمایش گذاشتند، در نهایت شکست تلخی در کارنامه فوتبال ایران رقم خورد و در حالی که همه امیدوار به صعود به فینال بودند، بازی برابر قطر پایان کار ایران در جام ملت‌های آسیا بود.

والیبال، پر اتفاق و پرحاشیه

والیبال ایران هم در سال گذشته روز‌های پرحاشیه کم نداشت. تیمی که در رقابت‌های هانگژو در مصاف با مدعیان پرقدرت ظاهر شد و در نهایت مدال طلای بازی‌های آسیایی را از آن خود کرد در لیگ ملت‌ها پر انتقاد ظاهر شد به گونه‌ای که تغییرات در کادرفنی این تیم حواشی جدیدی را برای والیبال ایران به همراه داشت. والیبال ایران که سودای حضور در المپیک را دارد، با سرمربی و کادرفنی جدیدش در تلاش است از آخرین شانس خود برای کسب سهمیه المپیک در خرداد سال جاری دررقابت‌های لیگ ملت‌ها به نحو احسن بهره برده و بالاخره بلیت پرواز به پاریس را ok کند.

همه چشم‌ها به سهمیه المپیک 

در سال گذشته در حالی ورزش ایران دو تورنمنت اصلی و مهمی مانند بازی‌های آسیایی هانگژو و متعاقب آن رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را پشت سرگذاشت که در اکثر رشته‌های منهای فوتبال ورزش ایران، همه نگاه‌ها به کسب سهمیه المپیک و دستیابی به بلیت حضور در پاریس برای شرکت در این فستیوال مهم ورزش در دنیا دوخته شده بود و تا امروز ورزشکاران زیادی از کشورمان موفق به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک شده‌اند. این در حالی است که با توجه به این مساله که این رقابت‌ها قرار است در اواسط تابستان سال جدید برگزار شود، تلاش‌ها از سوی ورزشکاران جامانده برای سفر به پاریس برای دریافت مجوز حضور در این رویداد مهم همچنان ادامه دارد.

منبع: برنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت ورزش ایران در سال ۱۴۰۲
  • مرحله نیمه‌نهایی، رده‌بندی و فینال لیگ برتر والیبال
  • خدابنده‌لو: امیدوارم یک پای فینال جام حذفی باشیم
  • پیشکسوت بسکتبال ایران در بیمارستان بستری شد
  • واکنش لژیونر ایرانی به حضور در لیست جدید قلعه‌نویی
  • از پتانسیل ایران خبر دارم/ می‌توانیم یک تیم قوی بسازیم
  • کمک «رزنده» به والیبال ایران در لیگ ملتها؟
  • سرمربی ایران در اوکراین فینالیست شد!
  • وعده‌های جذاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران
  • پائز: از پتانسیل والیبال ایران خبر دارم/ لیگ ملت‌ها آخرین فرصت است