Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ دبیر این جشنواره با اشاره به اینکه 118فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اکران می‌شود گفت: ۴۱فیلم در بخش سینمای ایران، ۴۵فیلم در بخش بین‌الملل و ۳۲فیلم در بخش غیررقابتی به‌عنوان فیلم‌های برگزیده این جشنواره در اصفهان اکران می‌شود.
علیرضا داد با اشاره به نمایش‌های ویژه بخش بین‌المللی افزود: در این بخش دو اثر از میازاکی، فیلم‌ساز ژاپنی، ۶ اثر برگزیده فستیماژ فرانسه، ۶ اثر از اینترفیلم برلین، ۱۲ اثر از جشنواره دانشجویی فرانسه و ۵ اثر از آثار روز سینمای ایران وجود دارد که فیلم‌های خارجی جشنواره تنها در این رویداد در ایران قابل مشاهده هستند و پس از جشنواره دیگر در ایران اکران نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه فیلم های این جشنواره در مجموعه سینمایی سیتی سنتر، مرکز سینمایی چهارباغ و سینما فلسطین اصفهان اکران می شود گفت:در جشنواره امسال سه نکوداشت شامل بزرگداشت خانم فریال بهزاد، مرحوم ناصر چشم‌آذر و برادران دالوند برگزار می شود.
سید عباس صالحی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در پیامی به این جشنواره، تماشای صلح و دوستی در جهان فردا را در گروی توجه به کودکان و نوجوانان دانسته است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قسمتی از این پیام آورده :جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، عرصه ای برای تجلی این ارزش ها در دیار فرهنگ و هنر، اصفهان است.

با قدردانی از همدلی و یاری بی دریغ دست اندرکاران سختکوش جشنواره و هنرمندان دغدغه مند سرزمینم، امیدوارم این رویداد بین المللی و ارزشمند سینمای ایران چشم اندازی برای فردای روشنتر و جهانی امن تر برای کودکان و عاری از خشونت و دشمنی برای همگان باشد.
سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان تا 14شهریور در اصفهان برپاست.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات این جشنواره به نشانی اینترنتی http://www.icff.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان اغاز جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت با بیش از ۳۰ اجرا در استان کرمان حضور دارد.

اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در استان کرمان حضور دارد و بیش از ۳۰ اجرا در مناطق مختلف استان خواهد داشت.

وی افزود: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری، امروز جمعه هفتم اردیبهشت مهمان مردم رفسنجان است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با قدردانی از همکاری شهرداری و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اجرای این نمایش تصریح کرد: این نمایش امروز ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: در خلاصه این نمایش عروسکی، سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد؛ حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است‌. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است.

کد خبر 748043

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود