Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از اسپوتنیک، رسانه اسرائیلی Nziv در گزارشی اعلام کرد؛ بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با امیر خاتمی وزیر دفاع ایران دربار ساخت کارخانه تولید موشک بالستیک در سوریه به بحث و گفتگو پرداخته‌اند.

این رسانه اسرائیلی نوشت؛ ایران تصمیم دارد موشک "فتح 110" را در سوریه تولید کند که به این منظور مکان هایی را برای ساخت این کارخانه در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی این مکان ها در شعاع 50 کیلومتری از پایگاه های نظامی روسیه در سوریه از جمله پایگاه حمییم واقع شده اند.


اشاره شده که یکی از کارخانه های نظامی ایران در منطقه نیروی دریایی روسیه در تارتوس واقع خواهد شد. منبع اسرائیلی این خبر اعلام کرد که ایرانیان از پایگاه های نظامی روسیه به عنوان یک سپر برای تأسیسات خود استفاده می کنند، انتظار می رود که سامانه پدافند هوایی روسیه، از جمله S-400 همانند یک چتر این مکان ها را پوشش دهند.


این منبع همچنین گزارش می دهد که تعامل بین تهران و دمشق در چارچوب توافقنامه همکاری نظامی دو کشور اجر خواهد شد.

 

گفتنی است در سال گذشته نیز روزنامه تایمز اسرائیل، ادعا کرده بود ایران در حال ساختن یک کارخانه ساخت موشک در سوریه است.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: موشک بالستیک نظامی سوریه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • روسیه: اقدامات اسرائیل در رفح منجر به فاجعه انسانی می‌شود
  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • در حمله غیرمنتظره قسام 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند؛ امیدی به زنده ماندن4نفر نیست
  • پایگاه‌های نظامی اشغالگران در جولان اشغالی هدف قرار گرفت
  • حمله راکتی به مواضع اشغالگران در کرم ابوسالم و نتساریم
  • قسام مواضع اشغالگران در کرم ابوسالم و نتساریم را هدف قرار داد
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟