Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@23:04:19 GMT

کولاکوویچ: خوشحالی اصلی ما بعد از فینال است

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۹۴۱۸۳

کولاکوویچ: خوشحالی اصلی ما بعد از فینال است

رکنا: سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه برای پیروزی مقابل قطر برنامه داشته، گفت: خوشحالی اصلی ما بعد از دیدار فینال خواهد بود.

ایگورکولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از صعود به فینال بازی هی آسیایی اظهار داشت: در این بازی قطر بهتر از بازی های قبلی کار کرد ولی توانستیم روند کار را در تمام امتیازها کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر نتیجه که ۳ بر صفر بازی را بردیم، ولی برنامه ما بازی برای کسب هر امتیاز این مسابقه بود و با برنامه پیش رفتیم.

و یادآور شد: از نتیجه و صعود به فینال راضی هستم اما خوشحالی اصلی ما باید بعد از بازی فینال باشد.

وی در پاسخ به سوالی درباره قهرمانی قطر در AVC کاپ گفت: بلی در ان مسابقات ترکیب جوانان ایران حضور داشت. امشب ما بازی را بردیم و جایگاه والیبال ایران را نشان دادیم.

سرمربی تیم ملی والیبال در باره دیدار فینال نیز گفت: ما باید در فینال با کره جنوبی بازی کنیم. برای ما پیروزی در این مسابقه و کسب عنوان قهرمانی مهم است. دنبال قهرمانی با آمار یا رکورد خاصی نیستیم.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قطر ایران سرمربی تیم ملی قطر والیبال فینال عکس دختر مشهد حوادث فیلم قتل مرگ تصاویر جوان تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!

در اتفاقی عجیب یک والیبالیست ایرانی به تیمی از لیگ برزیل پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ والیبال برزیل همچون فوتبال این کشور، یکی از قدرت‌های اصلی دنیا محسوب می‌شود و صدها بازیکن برزیلی در لیگ های مختلف والیبال اروپا و آسیا به عنوان لژیونر بازی می‌کنند.

نکته جالب اینکه تا کنون هیچ والیبالیست ایرانی در لیگ حرفه‌ای برزیل بازی نکرده اما حالا خبر رسیده که جواد کریمی پاسور ملی‌پوش والیبال ایران برای فصل آینده به تیم ایتامبه میناس برزیل پیوست.

این انتقالی هیجان انگیز برای والیبال ایران است که یکی از ملی‌پوشان خود را در برزیل و لیگ جذابش ببیند. این اتفاق خود نشانگر توانایی بازیکنان ایرانی است.

دیگر خبرها

  • خوشحالی بازیکنان دورتموند پس از پیروزی مقابل پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی