Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، طی مراسمی با حضور دکتر تواهن معاون  امور عمرانی استانداری تهران ، فرماندار ،امام جمعه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه ، پروژه بلوار پرنیان در فاز ۴ شهر  اندیشه به بهره برداری رسید

شهردار اندیشه در حاشیه این مراسم ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این پروژه در شهر اندیشه گفت، خوشبختانه با وجود افتتاح و به بهره برداری رسیدن این پروژه ، دیگر هیچ نگرانی در خصوص تردد شهروندان  از شهرک پرنیان به مرکز  اندیشه و شهرهای مجاور نخواهیم داشت

 وی ادامه داد این پروژه به طول ۷۰۰ متر و با اعتباری برابر  با ۱۱ میلیارد ریال اجرایی شد تا این مسیر و مشکلات حمل و نقل و رفت آمد این مسیر مرتفع گردد ، وی خاطرنشان کرد امیدواریم در آینده نیز در راستای ایجاد راه‌های مناسب درون شهری و تسهیل رفت آمد و ترافیک درون شهر اقدامات بهتر و بیشتری را برای شهروندان عزیز اندیشه اجرایی نماییم

مهندس بهروز کاویانی در پایان افزود، شهرداری و شورای اسلامی  همواره سعی می کنند با وجود مشکلات زیادی که در حوزه جذب  اعتباری وجود دارد امیدواریم مردم نیز در راه خدمت رسانی و رفع مشکلات شهر ، مجموعه شهرداری را  همیاری و در زمینه های مختلف با شهرداری مشارکت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری تهران امام جمعه شهرداری مشکلات معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرادعلی الله وردی اظهار کرد: این بلوار به محلی برای استقرار مشاغل مزاحم شهری تبدیل شده است از این رو حذف پل‌ها برای مسدود کردن دسترسی خودروها به پیاده روها با جدیت دنبال شده است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های این بلوار ایجاد زیرگذر در تقاطع امیرالمومنین (ع) است که طرح آن در حال تهیه است و اجرای آن بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شهردار حمیدیا از دیگر اقدامات به ایجاد بوستان‌های جدید و فرهنگسرا در شهر حمیدیا اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۸۲ درصد بودجه شهر به پروژه عمرانی اختصاص یافت که شامل ۳۵ پروژه با ۳۰۰ میلیارد تومان بود و امسال هم دنبال می‌شود.

وی اظهار کرد: حمیدیا اولین شهری است که برنامه ۵ ساله مصوب دارد که در اجرای طرح‌ها تأثیر بسزایی دارد.

شهردار حمیدیا به سیلاب سال گذشته اشاره کرد و افزود: سیلاب ۱۴۰۱ شهرداری باعث شد که شهرداری برای مهار سیلاب نسبت به مخزن هیدرولیکی در مسیر رودخانه برای مهار روان آب‌ها اقدام کند تا جذب آب‌های زیرزمینی شود.

الله وردی اضافه کرد: دو باب مخزن دیگر هم برای کنترل روان آب‌ها در حال ساخت است و ۱۵ حلقه چاه نیز حفر خواهد شد چرا که بعضی معابر شهر بافت قدیم و در معرض آسیب از مخل روان‌آب‌ها قرار دارد.

کد خبر 6091117

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند