Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- با پایان بازی های دور برگشت مرحله نهایی پلی اف لیگ اروپا، تمامی تیم های حاضر در مرحله گروهی این تورنمنت مشخص شدند.

از ساعت 18:30 دیروز (پنج شنبه) تا به حال بازی های زیادی در لیگ اروپا برگزار شده که در ادامه نتایج آن ها و تیم های صعودکننده به مرحله گروهی را مرور خواهیم کرد. آستانه با شکست آپوئل در ضربات پنالتی، جواز حضور در مرحله گروهی را کسب کرد و شاگردان استیون جرارد در رنجرز نیز در مجموع دو بازی رفت و برگشت، حریف شان تیم یوفا را از پیش رو برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لایپزیش، نماینده آلمان با کسب پیروزی 3 بر 2 مقابل زوریا به مرحله گروهی صعود کرد. دیدار کپنهاگن دانمارک و آتالانتا با تساوی بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده سرنوشت تیم صعودکننده باشد؛ نماینده دانمارک با پیروزی 4 بر 3 در ضربات پنالتی، به دور گروهی مسابقات صعود کرد.

در دیگر بازی برگزار شده، لودوگورتس به آسانی حریف گرجستانی اش را از پیش رو برداشت و لارناکا، نماینده قبرس نیز در مجموع با نتیجه 4 بر 1، ترنجین را مغلوب کرد. قره باغ، نماینده آذربایجان حریف مولداویایی اش را شکست داد و دودلنگ لوکزامبورگ هم با کسب پیروزی 5 بر 2 مقابل کلوژ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی مرحله گروهی لیگ اروپا شد.

زنیت که برابر مولده کار آسانی پیش رو نداشت، در نهایت توانست حریفش را در مجموع با نتیجه 4 بر 3 از پیش رو بردارد. شگفتی رخ داده به بازی آپولون لیماسول و بازل بر می گردد که نماینده سوئیس به دلیل گل های دریافت کرده بیشتر در خانه، از راهیابی به مرحله گروهی بازماند.

سارزبورگ نروژ در مجموع با پیروزی 4 بر 3 مقابل مکابی، نماینده رژیم صهیونیستی را شکست داد و مالمو نیز در مجموع دو بازی، میتیلند را با نتیجه 4 بر 2 از پیش رو برداشت.

بشیکتاش، نماینده ترکیه با سه گل پارتیزان بلگراد را شکست داد تا به مرحله گروهی صعود کند و روزنبرگ نیز با پیروزی مقابل شکندیا مقدونیه، به تیم های مرحله گروهی اضافه شد.

اسپارتاک ترناوا، نماینده اسلواکی نیز به همراه خنک که مقابل بروندبی دانمارک پیروز شده بود، راهی دور گروهی شد. استوا بخارست راپید وین را در مجموع دو بازی شکست داد و برنلی، نماینده انگلیس هم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب المپیاکوس شد تا از صعود به مرحله گروهی بازبماند.

بوردو با پیروزی مقابل خنت به جمع تیم های صعودکننده اضافه شد و سلتیک نیز مقابل سودوا لیتوانی، کار سختی پیش رو نداشت تا دیگر نماینده اسکاتلند نیز به لیگ اروپا صعود کند.

گفتنی است بازی سویا و سیگما هنوز به اتمام نرسیده اما با توجه به برتری کنونی نماینده اسپانیا، انتظار می رود آندلسی ها نیز به تیم های صعود کرده که ذکر شدند اضافه شوند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افول لیگ برتر: به لقب (لیگ کشاورزان) سلام کنید!‏

به گزارش "ورزش سه"، دیشب دو نماینده انگلیس، منچسترسیتی و ‏آرسنال، با شکست مقابل رئال مادرید و بایرن مونیخ از لیگ قهرمانن ‏حذف شدند تا امسال نیمه‌نهایی این تورنمنت بدون حضور حتی یک ‏نماینده از انگلیس برگزار شود. در شبکه‌های اجتماعی بازار طعنه زدن ‏به انگلیسی‌ها داغ است و هواداران دیگر لیگهای بزرگ در حال اسم ‏بردن از لیگ برتر با عنوان "لیگ کشاورزان" هستند. ‏

البته درحالیکه جدال برای به دست آوردن سهمیه اضافی فصل آینده ‏لیگ قهرمانان داغ است نتیجه نهایی امشب بعد از پایان بازی‌های ‏لیگ اروپا و لیگ کنفرانس و عملکرد انگلیسی‌ها در این دو تورنمنت ‏مشخص می‌شود. ‏

منتقدانی که می‌گویند لیگ برتر را به هیچ وجه نباید بهترین لیگ ‏فعلی دنیا دانست تنها به نتایج دیشب اشاره نمی‌کنند. یکی دیگر از ‏استدلال‌های آنها این است: در لیگ برتر انگلیس از تنوع و نزدیک ‏بودن تیمها خبری نیست. بر خلاف ادعاهای همیشگی انگلیسی‌ها ‏مبنی بر نزدیک بودن همه تیمها در این لیگ، در شش سال گذشته ‏منچسترسیتی 5 بار قهرمان شده و امسال هم شانس زیادی برای ‏قهرمانی دوباره دارد. ‏

امشب حداقل یکی دیگر از نماینده‌های فوتبال انگلیس در اروپا شرایط ‏خوبی ندارد. لیورپول که بازی رفت را در خانه‌اش مقابل آتالانتا 3-0 ‏باخته امشب کاری غیرممکن برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ اروپا ‏دارد. حتی یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی عملا پذیرفت ‏که تیمش شانسی برای صعود نخواهد داشت. ‏

وستهم، دیگر نماینده انگلیسی‌ها در یک‌چهارم لیگ اروپا، هم بازی ‏رفت را مقابل لورکوزن 2-0 باخته است. وستهم هم امشب مقابل ‏تیمی که چند روز پیش قهرمان بوندس‌لیگا شده شانس خیلی کمی ‏برای صعود دارد. پس به احتمال زیاد نیمه‌نهایی لیگ اروپا هم بدون ‏هیچ تیم لیگ برتری برگزار خواهد شد. ‏

تنها شانس لیگ برتر صعود استون‌ویلا به نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس ‏است. شاگردان امری در بازی رفت لیل را 2-1 شکست داده‌اند و ‏امشب شانسی پنجاه پنجاه برای صعود دارند. ‏

حتی با فرض صعود استون‌ویلا سوال این است که آیا لیگی که در ‏نیمه‌نهایی سه تورنمنت اروپایی تنها یک نماینده دارد آن هم در ‏ضعیف‌ترین تورنمنت، لیگ کنفرانس، را می‌توان بهترین لیگ دنیا ‏دانست؟ یا همانطور که برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند ‏لقب "لیگ کشاورزان" بیشتر از لیگ یک فرانسه، سزاوار لیگ برتر ‏انگلیس است؟

دیگر خبرها

  • نتایج یک چهارم لیگ کنفرانس اروپا؛ حذف نماینده ترکیه و صعود بنفش‌ها در آرتمیو فرانکی
  • صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا
  • افول لیگ برتر: به لقب (لیگ کشاورزان) سلام کنید!‏
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است
  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا