Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جدیدترین تصاویر از نسخه بازسازی شده فیلم سینمایی "مری پاپینز" با بازی "امیلی بلانت" در نقش اصلی این اثر منتشر شد.


به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، جدیدترین تصاویر از نسخه بازسازی شده فیلم سینمایی "مری پاپینز" با بازی "امیلی بلانت" در نقش اصلی این اثر منتشر شد.

"کالین فرث"، "امیلی بلونت"، "مریل استریپ"، و "مانوئل میراندا" و "آنجلا لینزبری" از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم به کارگردانی "راب مارشال" ادامه ای بر نسخه اول فیلم "مری پاپینز" ساخته "رابرت استیونسون" است که به تازگی فیلمبرداری خود را به پایان رسانده است که قرار است 25 دسامبر 2018 اکران بین‌المللی خود را آغاز کند.

"مری پاپینز" محصول موزیکال سال 1964 کمپانی دیزنی است که این بار نیز توسط همان کمپانی تولید می شود.

در این فیلم "کالین فرث" نقش ویلیام ویلکینز، رئیس جمهور محبوب و با وفایی را بازی می کند که با مری پاپینز روبرو می شود. "بازگشت مری پاپینز" 25 سال بعد از نسخه اولیه را روایت می کند که در ان هر دو کودک بزرگ شده اند و زندگی آنها روایت خواهد شد.

فیلمنامه این اثر را "دیوید مگی" نامزد اسکار فیلمنامه نویسی بر اساس رمان مری پاپینز نوشته و "مارک شیمن" در فیلمنامه نویسی وی را یاری کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیلی بلانت مری پاپینز کالین فرث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی قبور ائمه بقیع، مطالبه مسلمانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، هنوز پس از گذشت بیش از یک قرن، دوستداران اهل بیت (ع) منتظر ساخت این مزار‌های مطهر هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مسیر رویایی در اشکورات گیلان
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • کیمیش: فینال تمام آلمانی بسیار رویایی خواهد بود؛ باشگاه مقابل انتقادات از من حمایت نکرد
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • غرق شدن شهر رویایی در سیل !
  • بازسازی قبور ائمه بقیع، مطالبه مسلمانان
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • پیش‌بازی منچسترسیتی - رئال مادرید؛ سفری دوباره به سرزمین طلسم‌شده
  • عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع)