Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@03:17:25 GMT

نجات تصادفی کودک گرفتار شده در گرمای خودرو

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۹۵۷۲۱

نجات تصادفی کودک گرفتار شده در گرمای خودرو

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات دختر خردسال را توسط یک مامور پلیس در ایالت فلوریدای آمریکا به تصویر می کشد. یک مامور پلیس محلی آمریکا با نام "بیل دان" پس از خارج کردن این دختر 3 ساله از داخل خودرو که کاملا بیهوش بود بلافاصله او را با ماشین به بیمارستان منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مامور پلیس هنگامی که در حال گشت زنی بود دختر خردسال را در صندلی عقب خودرو مشاهده کرد.

بیل پس از انتقال کودک به هوای آزاد و لرزش پلک های دختر مطمئن شد که او هنوز زنده است. بنا به گزارش پلیس، دختر بیچاره پس از آنکه شب هنگام  به همراه مادرش برای خرید به یک فروشگاه رفته بود پس از بازگشت، مادرش در حالی که حالت عادی نداشت درب های ماشین را قفل و او را در ماشین رها کرد. او تمام طول شب را تا روز بعد و حدود ساعت 11 ظهر در داخل خودرو گذرانده بود.

بیشتر بخوانید: لحظه بلعیده شدن پای دختر خردسال توسط پله برقی +فیلم 

در ویدئویی که منتشر شده است بیل در حالی که دختر را در آغوش گرفته و می دود می گوید :" همه چی درست میشه عزیزم، با من حرف بزن. تو حالت خوب میشه."

بیل دان در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس 13 گفت : " وقتی دختر را از خودرو خارج کردم، فکر نمی کردم زنده باشد. او هیچ ضربان قلبی نداشت. وقتی من دویدم و هوای تازه وارد ریه های دختر شد او شروع به تکان دادن پلک های خود کرد."

این مامور وظیفه شناس 3 ساعت در پشت درب اتاق اورژانس برای مطمئن شدن از بهوش آمدن کودک منتظر مانده بود. بیل پس از 3 روز در حالی که دختر خردسال از بیمارستان مرخص شده بود با او ملاقات کرد. عکسی که منتشر شده بیل در حالی که این دختر را در آغوش گرفته است دیده می شود.

گفتنی است؛ این حادثه در تاریخ 17 ژوئن و در ایالت کالیفرنیای آمریکا  رخ داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

پلیس وظیفه شناس، جان دختر 3 ساله را نجات داد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا وحشتناک ترین ها حوادث آمریکا کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم) نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)

دیگر خبرها

  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله
  • دختر گرفتار در حوض‌انبار چرمه سرایان نجات یافت
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های کرمان
  • تصاویری وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی (فیلم)
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • ۶کودک گرفتار در کوه‌های کرمان نجات یافتند
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند
  • پادشاهی در تهران که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • پادشاهی که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید