Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@15:39:21 GMT

رکورد زنی خرید خدمت سربازی در این کشور!

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۹۵۸۰۷

رکورد زنی خرید خدمت سربازی در این کشور!

در گذشته ۵ مرحله فروش خدمت سربازی در تاریخ جمهوریت ترکیه انجام گرفته است که کل کسانی که در آن ۵ مرحله اقدام به خرید خدمت سربازی کرده‌اند، کمتر از ۲۶ روز مرحله جدید است.

خبرگزاری تسنیم: در گذشته ۵ مرحله فروش خدمت سربازی در تاریخ جمهوریت ترکیه انجام گرفته است که کل کسانی که در آن ۵ مرحله اقدام به خرید خدمت سربازی کرده‌اند، کمتر از ۲۶ روز مرحله جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«مهمت موش» رئیس فراکسیون حزب عدالت و توسعه در پارلمان ترکیه با استناد به منابع رسمی ستاد نیرو‌های مسلح ترکیه اعلام کرد: از زمان آغاز طرح فروش خدمت سربازی در عرض ۲۶ روز بیش از ۴۰۵ هزار نفر برای بهره‌مندی از این طرح اقدام کرده‌اند که این تعداد یک رکورد خارق‌العاده در تاریخ جمهوریت ترکیه است.

وی افزود: این مرحله از فروش خدمت سربازی از ۳ آگوست آغاز شده و تا ۳ نوامبر به مدت ۳ ماه خواهد بود و این درحالی است که در گذشته ۵ مرحله فروش خدمت سربازی در تاریخ جمهوریت ترکیه انجام گرفته است که کل کسانی که در آن ۵ مرحله اقدام به خرید خدمت سربازی کرده‌اند، کمتر از ۲۶ روز مرحله جدید است.

گفتنی است در تاریخ جمهوریت ترکیه طرح فروش خدمت سربازی در سال‌های ۱۹۸۷، ۱۹۹۲، ۱۹۹۹، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۴ به اجرا درآمده است که تعداد کل کسانی که در این ۵ مرحله اقدام به خرید خدمت سربازی کرده بودند، ۳۹۸ هزار و ۷۳۱ نفر بود.

این در حالی است که در مرحله جدید، در ۲۶ روز اول از ۳ ماه فروش خدمت سربازی در ترکیه بیش از ۴۰۵ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که این تعداد در پایان مهلت قانونی به بیش از ۶۰۰ هزار نفر برسد و یک رکورد تاریخی در تاریخ جمهوریت ترکیه را به ثبت برساند.

لازم به ذکر است که شهروندانی می‌توانند از طرح فروش خدمت سربازی بهره‌مند شوند که متولد اول ژانویه ۱۹۹۴ و پیش از آن باشند و کسانی که حداکثر ۳۸ سال سن داشته باشند می‌توانند با پرداخت ۱۵ هزار لیر و بقیه با پرداخت ۲ هزار یورو اقدام به خرید خدمت سربازی کنند.

شهروندان داخل ترکیه برای تکمیل خرید خدمت سربازی بایستی ۲۱ روز دوره آموزشی بگذرانند و شهروندان مقیم خارج از ترکیه می‌توانند از طریق آموزش اینترنتی این دوره را تکمیل کنند.

تعداد شهروندان ترک که از طرح فروش خدمت سربازی در سال ۱۹۸۷ میلادی بهره‌مند شدند، ۱۸ هزار و ۴۳۳ نفر، در سال ۱۹۹۲ میلادی ۳۵ هزار و ۱۱۱ نفر، در سال ۱۹۹۹ میلادی ۷۲ هزار و ۲۹۰ نفر، در سال ۲۰۱۱ میلادی ۶۹ هزار و ۷۳ نفر و در سال ۲۰۱۴ میلادی ۲۰۳ هزار و ۸۲۴ نفر بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: خرید خدمت سربازی ترکیه فروش سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک فقره پولشویی به ارزش ۸۱۶ میلیارد ریال و دستگیری دو نفر متهم در شهرستان زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کارهای مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی به عمل آورده از حساب این افراد، دریافتند 816 میلیارد ریال پولشویی داشته‌اند و در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • جم رکورد فروش را شکست
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • احکام شرعی | حکم خرید و فروش سگ
  • فروش اینترنتی دارو
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان